سلام دوستان محترم

من بیست و هفت و شوهرم حدود سی سالشه. ما حدود شش ماهه که عروسی کردیم و راستش من به دلایل زیادی تصمیم داشتم تا لا اقل یه سال بچه دار نشیم از جمله اینکه شوهرم کار ثابت و مناسبی نداره و درآمدش کمه ولی این اواخر واقعا شوهرم علاقه مند بود بچه دار شیم و صحبت های بقیه همش منو میترسوند.

دو هفته قبل برای بار اول به شوهرم اجازه دادم که منی رو داخل بریزه چون به اشتباه یه لحظه فکر کردم اواخر دورمه و بعد فهمیدم دقیقا وسطش بوده. خیلی از بارداری میترسیدم. فرداش بعد حدود 14 ساعت از این قرصهای دو تایی اورژانس خوردم و خیالم راحت شد. از چند روز مونده به ماه رمضان هم شروع به روزه گرفتن کردم تا امروز که هشتمه همشو گرفتم. دو روز از موعد پریودم گذشته بود امروز تست زدم دیدم مثبته ...

خیلی خیلی نگرانم، تو رو خدا کمکم کنید، نکنه اون قرصها روی جنین اثر سوء داشته باشه، یا این مدتی  که روزه بودم.

خیلی میترسم، احساس گناه میکنم. بنظرتون چکار کنم؟


مرتبط:

دانشجو هستم و ناخواسته باردار شدم

هیچ حسی به جنینی که تو وجودمه ندارم

در 43 سالگی به طور ناخواسته باردار شدم

یه هفته هست که فهمیدم ناخواسته باردارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)