سلام و عرض ادب

این اولین نظرخواهی یا سؤالی هست که اینجا مطرح می کنم، تا اینجا خواننده بودم و از مطالب استفاده کردم.

من پسری ۲۸ ساله ام، کارم هنره و بر حسب کارم دوستانی دارم از هر دو جنس.

از دو سال پیش بین دوستانم از یک دختری خوشم اومد و تا الآن هم به فکرش هستم و جدیداً چندین برابر تمام افکارم درگیرشون شده. البته بگم که از همون موقع دوست معمولی بودیم تا همین الآن... خلاصه که دو ساله یه جورایی بهشون علاقه دارم، از همه نظر دختر نجیب و با کمالاتی هستن، اون موقع هنوز به شرایط ذهنی و مالی خودم اطمینان نداشتم و هنوز نمی دونستم با خودم چند چندم.

امّا الآن تماماً آمادگی پیشنهاد آشنایی بیشتر به ایشون رو دارم و البته به هدف ازدواج!، حالا سوال و مشکلم اینجاست؛

که نمی دونم چطوری باید بهشون بگم که من بهشون علاقه دارم و قصدم ازدواجه؟!

از نجابتشون می‌ترسم.. می‌ترسم که ناراحت بشن و این جور چیزها ...، تا الآن ارتباط مون توی مجازی و حضوری در حد معمول بوده و نه بیشتر...

از دوستان می خوام راهنمایی کنید که از چه طریق برم جلو؟ 

از واسطه استفاده کنم یا مستقیماً ازشون بخوام چند دقیقه‌ای تنها و خصوصی توی یک فضای خوب باهاشون صحبت دارم و به این شکل محترمانه حرف هام رو بزنم؟ 

این هم بگم که ایشون دختر میانه رویی هستن، نه خیلی مذهبی و چادر و نه بد حجاب!، کاملاً با حیا، نجیب و با پوشش معمولی هستن. با سواد و منطقی هم هستن.

ممنون میشم دوستان با تجربه و بدون تجربه نظر خودشون رو بگن؟ 


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

p style="text-align: justify;">موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)