سلام

می خواستم از دوستان بپرسم آیا داشتن دوست دخترهای متعدد در دوران مجردی یک پسر، می تونه لزوماً دلیلی بر این باشه که بعد از تاهل هم خیانت کنه و همین روند رو ادامه بده؟ 

آقا پسر از نظر ظاهری خوش قیافه و خوش تیپ هستند و از نظر مالی و اجتماعی ممکنه برای بعضی‌ها وسوسه برانگیز باشه و به همین سبب از اطرافیان آقا مطلع شدم تعدادی از خانم‌ها خودشون علاقه مند به ارتباط گرفتن با ایشون هستند.

البته من هم در دوران تجرد دو رابطه بی سرانجام امّا تحت یک سری چارچوب‌ها داشتم که خود آقا پسر هم مطلع هستند. امّا قطعاً بعد از ازدواج خودم رو ۱۰۰ درصد متعهد خواهم دونست. آیا آقایون هم به همین شکل هستند؟ 


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز در فکر دوست پسرم هستم

چکار کنم شوهرم گذشته منو فراموش کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)