سلام

من خانمی سی و دو ساله هستم که مدتی ست تصمیم به عمل زیبایی بینی گرفتم. واقعاً هم عمل لازمه. چون بقیه اجزای صورتم زیباست جز بینی.

همسرم کلاً با تمام مسائل مربوط به زیبایی مخالفت دارن. جراحی رو که به هیچ وجه قبول نمی کنن که انجام بدم و میگن اصلاً حرفش رو نزن. من می دونم که چون خیلی دوستم داره این رو میگه. ولی خب منم چون خیلی زیااد دوستش دارم می خوام که زیباتر بشم براش و این کار رو انجام بدم.

حتی به فیلر بینی هم که درحد تزریق هست رضایت نمی ده. 

متأسفانه من تو اقوام شون خیلی می بینم که اقبال به گرفتن همسر دوم زیاد دارن و اکثراً علتش مربوط به ظاهر هست. دلم نمی خواد یه روزی برسه که این موضوع خدایی نکرده برای من هم‌پیش بیاد. و یه جورایی ترس از آینده و نگرانی از بابت زیباتر نبودن برای همسرم منو به این فکر وا داشته.

البته میدونم‌ مقایسه کار درستی نیست و قصدم مقایسه نیست. ولی این قدر که این مسائل مربوط به زیبایی و همسر دوم درون خانواده شون زیاده ناخودآگاه ذهن انسان مجبور میشه که براش دنبال چاره باشه.

می دونم که آنچه که خداوند به ما داده امانت است و اجزای صورت هم از این قاعده مستثنی نیست؛ امّا زیبایی حق هر کسی هست. و اینکه بالاخره علمی هست که در اختیاره بشر هست و تو همه جای دنیا داره ازش استفاده میشه.

این مساله رو هم‌بگم که من مخالف شدید عمل بینی تا همین یک سال گذشته بودم، ولی بنا به علاقه‌ای که جدیداً به این مساله پیدا کردم و اون علتی که عرض کردم می خوام حداقل همسرم رو به انجام عمل فیلر بینی راضی کنم.

فعلاً فقط یک بار مطرح کردم و با مخالفت شدید روبرو شدم. سردرگم ام. نمی دانم تصمیم درستی هست یا خیر.


بیشتر بخوانید ...

بزرگ بودن بینی پسران برای دختران چقد اهمیت داره؟

برای جراحی بینی وسوسه شدم، ولی جراتش رو پیدا نکردم

از کسانی که بینی شون رو عمل کردن کمک میخوام

تجربیات شما در مورد جراحی زیبایی بینی

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب

در انتخاب پزشک برای جراحی بینی به مشکل بر خوردم

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

بعد از جراحی بینی احساس می کنم قیافم شبیه خوک شده

نظر پسرها در مورد دختری که جراحی بینی داشته چیه؟

از جراحی زیبایی نامزدم ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه)