سلام 

تقریباً ۳ سال میشه با این وبلاگ آشنا هستم قبلاً نظر می ذاشتم و حالا بیشتر خواننده خاموشم. دخترم سنم زیر ۲۰ هست. دلیل بودن اینجام هم آشنایی با روحیات و افکار و نظرات آقایونه فقط چون خودم دخترم با نظرات دخترها آشنایی دارم.

قبل از آشنایی با اینجا همیشه فکر می‌کردم آقایون کاملاً از زنان متفاوت هستند، فکر می‌کردم از احساسات هیچی نمی دونن و درک نمی کنن، ولی حالا هر چی حالا که نظرات آقایون رو می خونم چقدر شبیه نظرات مون هستن خیلی شبیه به هم. مخصوصاً در عشق و فدایی و ...

هیچ وقت فکر نمی‌کردم آقایون به جنس مخالف هم نیاز دارن ولی طی این سال فهمیدم اون ها خیلی بیشتر از زنان هم احساسات دارن و به یک زن نیازدارن، برام متن کاربر "پسرم دیگه"جالب بود که گفت دغدغه امروزه شده دختر تو پست تصمیم گرفتم دیگه غصه ازدواج رو نخورم. اصلاً قبل ۳ سال باور نمی‌شد که یک مرد بخواد یک تیکه از فکرش رو برای زن صرف کنه. ولی حالا دونستم اشتباهه محض بوده.

من به عنوان یک دختر میگم همیشه تو ذهنم همسرم رو ناراحت نکنم و کوتاه بیام و.... و فکر می‌کردم آقایون اصلاً همچنین کاری نمی کنن و فقط کار می کنن و تو خونه محبت نمی کنن و به نیاز عاطفی خانم شون پاسخ نمیدن که حالا فهمیدم کاملاً در اشتباهم. می دونم آدم‌ها متفاوت هستند یکی خشکه یکی شوخه و... ولی قبلاً همه آقایون رو یک آدم بی احساس می‌دیدم که فقط با احساسات دخترها بازی می کنن. (تا حالا با کسی دوست نبودم)، و خیلی چیزهای دیگه که حضو رذهن ندارم 

خیلی خوشحالم که در این وبلاگ بودم و خیلی برام مفید بود و تاثیر مثبتی داشته. و کاربرایی که از خ. ا میگن بهترین سایتی که برای ترکش دیدم سایت مس به طلا بود کلی پسر از عارضه ای که براشون به وجود آورده اون جا گفتن. حتماً کسانی که انجام میدن این سایت رو برن خیلی تاثیر می ذاره برای کنار گذاشتن این کار.

آقایون خانم ها شما هم مثل من بودید؟ شما هم به این نتیجه رسیدن که مثل هم هستیم? 

ممنون تجربه تون رو بذارید.


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)