سلام به همه

موضوعی که می خوام راجع بهش باهاتون صحبت کنم یکی از مشکلات جامعه هست که نه اون قدری راجع بهش صحبت شده و نه اون قدری که باید اطلاع رسانی شده من به واسطه یکی از دوستانم که در پزشک قانونی کار میکنن شاهد مسائل و مشکلاتی بودم که بعضاً باعث بهم ریختگی خیلی از خانواده ها شده لطفاً کسانی که پدر و مادر هستن و یا کسانی که قرار هست در آینده ای نزدیک پدر و مادر بشن حتماً این مطلب رو کامل بخونن ...

مطلبی که می خوام راجع بهش صحبت کنم کودک آزاری هست، چیزی که بسیاری از مردم جامعه فکر می کنن مشکل برای مردم هست و خودشون در امان هستن که این طور نیست، بعضاً کودک آزاری‌ها توسط آدم‌هایی رخ میده که بسیار مورد اعتماد برای پدر و مادر بودن و چیزی که ما می‌بینیم اینکه بسیاری از این پدر و مادرها به شدت ازش غافل هستن اتفاقات بعد از این ها هست که در ذهن بچه رخ میده، در خوشبینانه ترین حالت این اتفاق رخ میده که کودک از جنس مخالف و یا اندام جنسی خودش بدش میاد که این در آینده احتمال گرایش به همجنس رو بالا می بره که در اون صورت با چند جلسه روانپزشکی قابل رفع شدن هست...

امّا در بدبینانه ترین اتفاقی که در ذهن کودک رخ میده ذهن کودک بنا بر چیزهایی که دیده و اتفاقاتی که افتاده پر از تصویرهای پورنوگرافی و از این قبیل می شه که به سرعت فراگیر میشه، کودک رو از دنیای کودکی به بیرون میکشه شامل خود ارضایی از سن کودکی و همین طور پایین اومدن سطح ذهنی می شه...

کسانی رو داشتیم که از کودکی در هر ساعت از زندگی شون ذهن شون این چیزها رو میساخته و اون ها قادر به دفعش نبودن و ما کسانی رو داریم که با مراجعه به روانپزشک و دادن شک مغزی در صدد هستن که هوشیاری ذهن رو به دست بیارن، به این علت که ذهن شون هیچ گونه کششی نداشته و از درک ساده‌ترین مساله ها هم خارج بوده...

ما اینجا بچه‌ی دو نیم سه ساله‌ای داشتیم که بر اثر همین مسائل از خون ریزی زیاد جونش رو از دست داده ... دختری که به واسطه آزار و اذیت عموش از سن هفت سالگی مغزش جواب گو نبوده و اون هم به همون صورتی که در بالا گفتم توسط شک مغزی در حال درمان هست و خانواده ش و پدرش از ترس آبرو کوچک‌ترین حرفی نزدن. 

لطفاً ... خواهش می‌کنم از خانواده‌ها از افراد جوانی که می خوان ازدواج کنن و قرار هست پدر و مادر بشن

خواهش می‌کنم اگر قراره مادر شاغل باشه، پرستاری استخدام کنید که قابل اعتماد باشه و هر یک ساعت یه بار خبر بگیرید.

حتماً در کلاس های مربوط به اطلاع رسانی و آموزش در جهت رفع این مسائل شرکت کنید.

لطفاً به کودک تون یاد بدید که اون قسمت از بدن شخصی هست و کسی قرار نیست که اون قسمت رو ببینه و اگر کسی چنین حرفی بهشون زد سریع به شما اطلاع بدن. 

و لطفاً به هر شخصی اعتماد نکنید، شما از ذهن آدم‌های اطراف تون حتی مورد اعتماد ترین شون اطلاعی ندارید. و در آخرلطفا به خاطر مساعلی مثل آبرو چشم پوشی نکنید

عذر می خوام که مساله ناراحت کننده ای رو بیان کردم ولی به عنوان عضو کوچیکی ازجامعه موظف دونستم اطلاع رسانی کنم.


پیشنهاد:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟

معرفی کتاب برای داشتن و تربیت فرزند صالح


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)