میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه، میدونید وقتی آرزو های یه نفر رو مسخره میکنید روی زندگی آینده اون آدم تاثیر می گذارید، میدونید با سرزنش کردن یه آدم می تونید اراده اونو نابود کنید، من کسی هستم که خانواده ام همیشه این کار را با من میکردند و میکنند.

الان من یه آدم بی اراده هستم که دور خیلی از چیز های که شماها آرزوش رو دارید، مثلآ خوشبختی رو خط کشیدم، همیشه با خودم میگم من لیاقت هیچی رو ندارم، بگذریم ...

فقط میخواستم بگم با فرزندان تان یا برادر و خواهرتان این کارها را نکنید یا اگر همچین رفتاری دارید دست بردارید.


مرتبط:

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)