سلام دوستان

من یه مشکل خیلی بزرگ دارم که اعصابم رو بهم ریخته خواهشا راهکار بدید.

من یه دختر خانوم ۲۶ ساله هستم، مشکلم اینه که همیشه تو جمع‌ها نادیده گرفته می شم نمی دونم دلیلش چیه، خیلی تنهام فقط یه دونه دوست دارم که اون هم پنج سال ازم بزرگتره.

حس می‌کنم هیچکس از من خوشش نمیاد، حتی تو همین مجازی، هر چقدر می خوام یه کم غرور داشته باشم نمی تونم، همیشه من برای صحبت کردن پیش قدم می شم ولی همیشه پس زده میشم، حتی تو مجازی دیدم کاربران با بقیه گرم می‌گیرند ولی با من سرد برخورد می کنن خیلی اعتماد به نفسم پایین اومده، الآن مطمئنم هیچکس به پستم اهمیت نمی ده و طبق معمول نادیده م  می‌گیرند.

به نظر شما چرا این جوریه؟، هر چقدر می خوام خودم رو به قول معروف یه کم بگیرم و خویشتن دار باشم نمی تونم دست خودم نیست. به نظر شما من باید چه کار کنم؟، دلیلش چیه؟، چطور بعضی‌ها جذبه دارن و دیگران همیشه میرن سمت شون میرن؟

مرتبط:

افرادی که جذبم میشن یه ضعف شدید شخصیتی دارن

علت توجه و احترام گذاشتن انسان ها به یک دیگر چیست ؟

به نظرتون من مشکل شخصیتی دارم؟

9 دلیل اصلی که سبب جذب شما بسمت افراد دارای خلل شخصیتی میشه

چکار کنم که خیلی انرژی منفی رو جذب خودم نکنم؟

نمی تونم احترام دلخواهم رو از اطرافیانم جذب کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)