با سلام

سوالم این هستش که با این که خودم رو شخص نرمالی میدونم ولی کسانی اطرافم حضور دارن که شخصیت نرمالی ندارن. حقیقتش آدم تک بعدی نیستم و در هر موقعیتی واکنش شخصیتی درستی دارم. به موقع شوخ شیطون، به موقع جدی، به موقع مهربون و به موقع آروم.

ولی کسانی که اطرافم حضور پیدا میکنن آدم های تک بعدی یا نیازمند یا شخصیت خودشیفته هستن. هر کس جذب شبیه خودش میشه ولی کسانی که اطراف من پیدا میشن یه ضعف شدید شخصیتی دارن. من مدت هاست که خیلی از این نظر احساس تنهایی میکنم، دنبال فردی مثل خودم هستم ولی پیدا نمیکنم.

تعریف از خودم نمیکنم ولی واقعا احساس میکنم بقیه در رابطه با من دنبال پرکردن خلا و نیازمندی هاشون هستند و من واقعا خسته م. باید چیکار کنم ؟

همیشه سعی در انتخاب بهترین ها داشتم که وجود داشتن.


مرتبط:

افرادی که جذبم میشن یه ضعف شدید شخصیتی دارن

به نظرتون من مشکل شخصیتی دارم؟

9 دلیل اصلی که سبب جذب شما بسمت افراد دارای خلل شخصیتی میشه

چکار کنم که خیلی انرژی منفی رو جذب خودم نکنم؟

نمی تونم احترام دلخواهم رو از اطرافیانم جذب کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)