سلام روزتون بخیر

یه مشکلی داشتم شاید ظاهراً ساده باشه ولی خیلی دغدغه ام شده و رو اعتماد به نفسم تاثیر منفی گذاشته، ازتون می خوام کمکم کنید، مخصوصاً دوستان عکاس.

مشکل من اینه که تو عکس ها به شدت زشت میافتم، صورتم دراز می شه، چشمانم ریز و پوستم کدر و در کل اصلاً خودم نیستم.

تو نت خیلی سرچ کردم در این مورد و یه مقاله بود که می‌گفت در واقع این تصویر حقیقی شماست نه اونی که تو آیینه می‌بینید و ذهن تون شما رو می خواد جذاب‌تر نشون بده.

ولی در مورد من واقعاً این ‌جوری نیست! من پیش عکاس حرفه ای به جز عکس پرسنلی نرفتم، ولی همه ی دوستان و خانواده که ازم عکس می‌گیرند هم همین اعتراض رو دارن که چه قدر زشت میشی پشت دوربین! خب منم می خوام یه عکس شبیه خودم داشته باشم در آینده به بچه هام و نوه هام نشون بدم نه اینها رو که اصلاً شبیهم نیستن. 

پیشاپیش متشکرم از راهنمایی ها و توجه تون


مرتبط:

من از عکس گرفتن به شدت فراری ام

برای عکس گرفتن تو آتلیه باید چه ژست هایی بگیرم ؟!

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

تا چند وقت پیش فکر میکردم خیلی خوشگلم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل دختران خانه دار (۲۳ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)