سلام

من دختری ام که اخلاقم با خانواده م نمی خوره و الان که دانشگاه نمیرم و خونه موندم بیشتر مواقع با یکی یا دو تاشون قهرم، البته دوست شون دارم ولی اخلاق مون در تضاده. به خاطر همین هم رفتم خوابگاه و اون جا با تموم سختی‌ها و بی امکاناتیش راحت تر و خوشحال‌تر بودم و دارم کار می‌کنم و درآمد کمی هم دارم (به عنوان دانشجوی پرستاری) تا بتونم در اولین فرصت برای خودم یه خونه کوچیک بگیرم که هم خودم راحت تر باشم هم خانواده م.

دختری رو می شناسید که این کا رو کرده باشه، مشکلاتش تو جامعه ما چیه، اصلاً چه پیشینه ذهنی راجع به دختری که تنها زندگی می کنه دارید، البته دختری که شخصیتش رو حفظ کرده و تا حالا خطا نرفته.

ممنون از همه

پیشنهاد:

شرایط سخت خانه و فراهم نبودن شرایط مستقل شدن برای دختران

دخترم، تصمیم دارم بعد از کنکور از خانواده م کاملا جدا بشم

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

نظرتون درباره مستقل شدن دختر در دوران مجردی چیه؟

تجربیات شما در مورد زندگی دانشجویی و مستقل یه دختر

نبود استقلال رفتاری در زندگی یه دختر مجرد 27 ساله

دختر مستقلی هستم ولی الان دلم می خواد به یکی تکیه کنم

برای مستقل بار آوردن بچه هاتون چه کارهایی رو انجام میدید؟

دختر 18 ساله ای هستم که اصلا استقلال ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)