سلام دوستان

من یه دختر بیست ساله م، راستش نمی دونم از کجا شروع کنم، من تو محیط خیلی آزاد یا خیلی بسته ای بزرگ نشدم و دوست پسر هم نداشتم ولی الان نمی دونم چرا وقتی دوستان دیگه م که دوست پسر دارن یا دوستانی که اکیپی دختر و پسر دوست هستند (دوست عادی) مثلاً میرن بولینگ یا کافی شاپ رو می بینم به شدت حسودی می‌کنم، مخصوصاً وقتی استوری های جانم فدایت شوم شون رو می بینم در حالی که تنها کسی که به من پیام عاشقانه می فرسته اپراتور ایرانسل که متن آهنگ پیشواز پیشنهاد می کنه! 

دوستانی که دارم منو عاقل میدونن و مدام در حال موعظه کردن و راه حل دادن به اون ها هستم ولی خودم دیگه حرف هام رو قبول ندارم! فکر نکنین دختری هستم که پسند نشدم اتفاقاً کسی که منو نمی شناسه باید بگم طبق گفته اطرافیانم زیبا هستم و همه فکر می کنن من خیلی پاکم در حالی که می دونم نیستم. 

اهل آرایش و این مدل چیزها هم نیستم. نگاه‌های پسران رو خودم حس می‌کنم حتی چند مورد خیره که خجالت کشیدم و جام رو مثلاً عوض کردم که تو دید نباشم و دروغی هم ندارم بگم ولی کلاً خجالتی هستم و کسی هم از من خوشش بیاد ازش فرار می‌کنم بدتر! یعنی انگار کسی جرات نمی کنه بهم نزدیک بشه با اینکه حس می‌کنم مثلاً از من خوشش اومده از دانشگاه و اقوام. 

ولی دلم می خواد یه نفر هم منو دوست داشته باشه و منم همین طور، نمی دونم چرا با اینکه تا به حال با هیچ پسری نبودم قبلاً افتخار می‌کردم ولی الان دیدن آدم‌های دیگه باعث حسودیم می شه! خیلی گیج شدم. 

لطفاً راهنماییم کنین.


پیشنهاد:

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم

میخوام ببینم چرا تا حالا حتی مورد قبول یه نفر هم نبودم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)