سلام

من یه مدت هست که احساس می‌کنم خیلی از خدا دور شدم، راستش قبلاً یعنی همین چند هفته پیش نماز هام رو همیشه سعی می‌کردم اول وقت و با حضور قلب بخونم و خدا واسه م خیلی مهم بود، عباداتم رو با تمرکز و علاقه و شوق و اشتیاق زیادی انجام می‌دادم و صبح‌ها سعی می‌کردم اول وقت برای نماز بیدار بشم، حتی همیشه تو زندگیم مثلاً چند سال پیش که اصلاً خیلی به دین اسلام اعتقاد نداشتم باز هم خدا تو زندگیم نقش مهمی داشت و همیشه و هر جا به یادش بودم همیشه خدا رو شکر می‌کردم، نمی‌خوام بگم که الان نمی‌کنم اما خیلی بیش از فکرم و روحم از خدا دور شده.

خیلی تو فضای مجازی غرق شدم نه اینکه مثلاً بی حجاب باشم و خود نمایی کنم و در گیر لایک جمع کردن باشم نه اصلاً!، منظورم اینه خیلی درگیر سرگرمی‌های بی خود و بی هدف شدم، الکی بازی می‌کنم و تو یوتیوب می چرخم و فیلم های مسخره می بینم و خلاصه اصلاً کلاً یادم میره چقدر وقتم رو هدر دادم، از نمازهام و همه کارهام جا می مونم، خیلی عصبی و بی حوصله و افسرده شدم. 

از صبح تا شب سرم تو اینترنته!، حتی خودم خجالت می کشم هم جلو آدم‌ها و هم خدا!، که میرم استوری درباره خدا و ... می ذارم بعد هیچ کدوم از اون حرف‌های تو استوری که درباره خدا و نصیحت‌های بزرگان هست رو انجام نمیدم! 

من کسی نیستم که خانواده م مجبورم کرده باشن نماز بخونم و حجاب داشته باشم! اتفاقاً اون ها کلاً چندان اعتقادی ندارن! یعنی دین رو قبول دارن اما چندان توجهی ندارن. اون ها همیشه منو آزاد گذاشتن و فقط بهم انسانیت یاد دادن و من خودم بعد یه عالمه تحقیق نتیجه گرفتم طبق دین اسلام زندگی کنم.

واقعاً چند سالیه حس خوبی دارم اما این چند هفته بدجور از خودم و خدا و همه چیز دور شدم!!! خیلی ناراحتم، اما احساس می‌کنم نمی تونم خودم رو نجات بدم! امیدم رو واسه همه چیز از دست دادم!


در مورد ارتباط با خدا:

احساس میکنم سیم ارتباطیم با خدا قطع شده

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

آیا برای خدا بی ارزشم ؟

من از خدا یه معجزه می خوام

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

خدا فدات شم

خدایا، خیلی دوستت دارم

تجربیات شما از امدادهای خدا در موقعیت های سخت

وضعیت خوبی ندارم ولی امیدم خداست

به خدا خوش‌ بین باش

خوبه که خدا رو دارم

کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا

چطوری خدا رو تو زندگی اصل قرار بدیم ؟

چه جوری دلم و متصل کنم به خدا ؟

بیاید یه خورده بنده با معرفتی برای خدا باشیم

در مورد خدا برام حرف بزنید

قلبم شده جایگاه مهر خدا

پله پله تا ملاقات با خدا

باید چیکار کنم تا خدا تو زندگیم پر رنگ تر شه؟

من دوست دارم خدا رفیقم باشه

خدایا داده و نداده ات رو شکر

دقیقا نمیدونم چی شد که مشتاق خدا شدم

قدر سلامتی تون و بدونید خدا رو هم شکر کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)