سلام

دختری هستم در آستانه سی سالگی، همیشه تو رویاهام دوست داشتم شوهرم پزشک متخصص پولدار خوشتیپ با ماشین مدل بالا باشه، از این مردان مغرور که به هیچ دختری نگاه هم نمی کنن و با اولین نگاه شیفته و عاشق من میشه.

اما خب همیشه خواستگارانم سطح شون بسیار پایین بود از اولین خواستگار که کلی تو ذوقم زد و حتی باباش هم مستاجر بود تا آخرین خواستگار چند ماه پیش بود حرف زدنم بلد نبود چه برسه به رفتار مناسب با یک خانم.

مشکل اول من اینه که اون قدر غرق در فانتزی هام شدم که ازدواج با یک فرد معمولی اصلاً خوشحالم نمی کنه، چه کار کنم که از این احساست  بیام بیرون؟

واقعاً وقتی بعضی دوستانم رو می بینم که با هیچ و پوچ میرن سر خونه زندگی و شاد هستن و خوشحال، حسرت می خورم و می دونم من هیچ وقت نمی تونم با اون زندگی شاد بشم. چه کار کنم که مثل اون ها بشم؟ در واقع توقع من ناخواسته و به خاطر فانتزی‌هایی که قبلاً داشتم بالا رفته اما الان هر کاری می‌کنم درست بشو نیست نمی تونم پایین شون بیارم.

مشکل دومم اینه که خواستگارانم همه شون سطح خودشون و خانواده شون از من و خانواده م پایین تره یا حداکثر هم سطح هستند چه کار کنم خواستگاران بهتری جذب کنم؟ 


مرتبط :

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

آیا معیار ها و شروط من برای ازدواج مناسبه یا باید تغییرش بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)