سلام

گاهی اوقات می خونم یا می شنوم که فلان کس می گه من رو به خاطر رنگ پوستم مسخره یا تحسین کردند یا شخصی به من کمتر یا بیشتر از جنس مخالف توجه کرد و...

سوال من اینه آیا رنگ پوست شما (تیره یا روشن بودنش) تاثیری توی زندگی تون داشته؟، یا دیدید که توی زندگی افراد تاثیری گذاشته؟، اگه تاثیر گذاشته می تونید تعریف کنید؟

چون بارها این رو دیدم افراد مختلف نقل قول کردند و برام خیلی جالبه که رنگ پوست چقدر می تونه گاهی اوقات مهم باشه


پیشنهاد:

کاشکی منم سفید بودم و حداقل یه خواستگار برام می اومد

چون چهره م سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به چشم نمیاد

دختر مومنه ی سفید سراغ دارید برای پسرمون؟!

میگه چقدر سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

خانوم های سفید راضی به وصلت با پسر سبزه میشن؟

ازدواج با پسری که رنگ پوستش سفید تره

آقایون عاشق دخترای سبزه کوتاه قد هم میشن؟!

از نظر دختران یه پسر چقدر باید سبزه باشه ؟

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

خواستگار خوبی دارم ولی سبزه است

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)