با سلام

بی مقدمه شروع میکنم؛

به طور خلاصه چند وقتی هست که ساختمون ما شلوغ شده ... و من و برادرم به شرایطی نیاز داریم که هر دوتامون درس بخونیم.

حالا مشکل اینجاست که دو ماهه سر و صدا هاشون زندگی ما رو مختل کرده. ما نیاز داریم به موقع بخوابیم و به موقع بیدار بشیم ولی نمیشه چون اون ها تا سه و چهار صبح بیدارن و صدا شون آزارمون میده. دو سه بار هم خودم هم مادرم تذکر دادیم مسخره مون میکنن میگن مگه کلاس درسه و شما هم مبصری!!! یا میگن همینه که هست.

پدرم دو تا محافظ گوش واسه مون گرفت. بدبختی اینجاست که بعد یکی دو ساعت استفاده از اون حالت تهوع شدید میگیرم. یک هفته میشه که از همیشه بدتر شدن، چون عمو کوچیکم (هنوز مجرده) حوصله سر و صدا نداره و وقتی دورش خیلی شلوغ باشه پرخاشگر و عصبی میشه و دیگه مدام دعوا میکنه و غر میزنه.

دلم میخواد یک ساعت با آرامش بخوابم ولی خوابم سبکه و هنوز یه ربع نشده با جیغ دختر عمه ام با وحشت از خواب میپرم. بی خوابی گرفتم نه بعد از ظهر میخوابم نه شب و در نتیجه اون کیفیت درس خوندنم به شدت پایین اومده.

خواهش میکنم کمک کنید، رسما دارم دیوونه میشم.


مرتبط:

از مهمون بدم میاد

مگه چقدر میشه یک مهمون رو تحمل کرد؟

راحتی مهمون براتون مهم تره یا راحتی خودتون؟

توانایی اینکه بشینم کنار مهمون ها و بخوام خوش رو باشم رو ندارم

خونه مون شده عین یه هتل


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)