سلام

من یه خواهری دارم که خیلی دوستش دارم، از من بزرگتره، خیلی هم خاستگار داره، ولی عجیبه که اصلا قسمتش نمیشه. همه شون میان و کلی ابراز میکنن که شما خیلی خانواده خوب و فلانید ولی میرن و پشت سرشون رو هم نگاه نمیکنن.

چرا انقدر پولدار بودن خانواده دختر برای پسرها مهمه؟، مگه کسی که پدرش بنا به هر دلیلی شرایطش اوکی نیست دخترش حق زندگی کردن نداره؟

خواهر من واقعا زیبا صورت و زیبا سیرت هستش، سر و زبون دار، مومن (نمازشبش ترک نمیشه)، گرم و صمیمی، تو خانه داری ۲۰، لیسانسه و محجبه. اما چون پدرمون مظلوم و کم حرف و کم توقعه و سبک زندگی مون هم قدیمیه، همه یه طوری میشن. انگاری عارشون میشه. والا ما سر سفره حلال پدر مادر بزرگ شدیم. حتما باید پسرها گیر پدر زن های پولدار آنچنانی بیافتن؟

یکی از اقوام ما کلا وقتی دو تا دخترش رو شوهر داد رسما دامادهاش رو خرید، دامادها جرات ندارن به دخترها بگن بالا چشمت ابرو. هر روز خونه پدر زن. هر روز دخالت تو زندگیشونه. دامادها رسما نوچه به حساب میان. در ماشین پدر زن رو اینا باید براش باز کنن و اون پیاده بشه. دامادهای بیچاره سال به سال پدر و مادرشون رو نمیبینن.

آجی من واقعا بی آلایشه، چرا باید تو ۳۰ سالگی مجرد باشه؟ گوشیش ساده، بدون آرایش، از همه خوشگل تر و خوش عکس تر، اهل قناعت. کلا چشم و گوش بسته. از این هایی که اگه وارد زندگی بشه یه عاشق واقعی میشه.

ما اصلا از خواستگار نمی پرسیم آقا شما خونه و ماشین داری یا نه، فقط اخلاق و خانواده سالم و پاک،  واقعا چیز زیادیه؟، اینم بگم وضع مالی مون متوسط و با افتخار پدرم کارگر هستش. ممکنه بیاین بگین از کجا میدونید بخاطر این موضوع میرن و دیگه پشت سرشون نگاه نمیکنن، باید بگم که دقیقا همینه، دیگه بعد ۱۰۰ تا خاستگاری دست مون اومده.

خوشحال میشم اگه نظری دارید بگین، یا حق


مرتبط:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)