راه کار هایی برای دلسرد کردن همسر 

من یه دختر تازه ازدواج کرده دلسردم و میخوام بهتون راه کارهایی بدم که چه جوری همسرتون رو دلسرد کنین؟، فقط کافیه نسبت به کارهای خوب و دلچسب همسرتون عکس العمل نشون ندین،  چه جوری به روش های زیر؛

مثلا وقتی از راه میرسین دستان تون رو باز نکنین و نگین بدو بیا بغلم خستگیم رو در کن، وقتی میاین خونه یه لباس جدید پوشیده بهش نگین قربون خانم خوشگلم برم که هر چی بپوشی بهت میاد، وقتی مدل موی جدید زده بهش نگین فدای موهات بشم خوشگل خانمم،  وقتی غذای خوشمزه یا کیک خوشمزه پخته بهش نگید واییییی خانمم عالی بود، کیف کردم، فدای دست پختت بشم من، وقتی عاشقانه نگاه تون میکنه بهش نگین این جوری نگام میکنی دلم برات ضعف میره ها ... 

وقتی دستش رو میگیرین انگشتانش رو نبوسین، نگین قربون دستات خانمم، وقتی تو بغل تونه  محکم به قلب تون فشارش ندین و نگین تو همه دنیای منی، وقتی نگاهش میکنین، قربون صدقه اجزا صورتش، چشماش، حالت لباش و موهاش نرین، وقتی از مهمونی برمیگردین نگین مثل همیشه تو بهترین بودی

 من یه دختر پر انرژی بودم و حالا یه همسر دلسردم، چون همه این کارها رو میکنم و همسرم هیچ عکس العملی نشون نمیده، ولی من همسرم و دلگرم میکنم، من ایده آلم رو میسازم، این جوری که؛

وقتی از پیشم میره از عشق بمبارونش میکنم، مثلا پیام میدم، قربون شوهرم برم، انقدر با سلیقه و خوش پوشه و اون سعی میکنه کنار من میاد بهترین لباس هاش رو بپوشه.

میگم قربون شوهرم برم انقدر خوش اخلاق و مهربونه و اون سعی میکنه وقتی تو جمع ماست همیشه خوش اخلاق و شوخ طبع باشه. 

فدای همسرم بشم که توی کارهای خونه کمکم میکنه و اون دفعه بعد بیشتر کمکم میکنه، میگم عاشقتم وقتی کنارت راه میرم دستم رو تو دستات قفل میکنی و اون یادش میمونه، نماز که میخونه میخوابم جلوش و نگاش میکنم و بعدش میگم عاشق شنیدن صدات موقع نماز خوندنم  و اون ...

میگم:

مرسی زندگیم که همه جا هوام رو داری و اون ...

مرسی فدات بشم که مواظبم هستی و اون ...

مرسی نفسم که منو تو بغلت جا میدی و اون ...

مرسی که من عصبانیت کردم ولی تو انقدر صبور و مهربون بودی و ...

وقتی برام خوراکی دلخواهم رو میخره میگم عاشقتم که میدونی من چی دوست دارم و اون دفعه بعد ...

و انقدر هر بار ادامه میدم که خونه دل همسرم همیشه گرم باشه، شوهرم من و دلسرد کرد ولی من ایده الم رو میسازم چه جوری؟

قبلا هر دفعه که می اومد خونه مون ولی الان دیگه کمتر لباس جدید میپوشم، جلوش راه میرم و به مبل خونه مون میگم نظر لطفتونه اقای مبل، اتفاقا همسرم هم بهم میگه چه قدر لباست بهت میاد!  اونم میخنده و میگه بله چه خوشگله 

مدل موهام رو کمتر از قبل ولی بازم عوض میکنم و میگم این مدل مو انگاری بهم اومده ها!

بهش پیام میدم منو امروز مهمون میکنی؟، میگه بله به چی؟، میگم به یه پرس بغل، و اونم تازگی ها دلش از این مهمونی ها میخواد. 

کیک خوشمزه می پزم و با ذوق براش قاچ میگم به به چه دستپختی دارم من، میخنده و میگه بله عالیه!!!

وقتی یادش میره موقع خداحافظی ببوستم بهش میگم آقاهه بیا وقتی بر میگرده لپم رو میبرم جلوش بوسم رو میگرم و با یه گاز جریمش میکنم. 

من دلسرد شدم ولی خودم این جوری ایده آلم رو میسازم شما چجوری ایده ال تون رو میسازن؟، اگه پست اول من و بخونین ماجرای ساختن همسر ایده ال رو متوجه میشین

بنده شکر گزار


مطالب قبلی نویسنده :

ایده آل وجود نداره ، ایده آل رو بساز (1)

ایده آل وجود نداره ، ایده آل رو بساز (2)

ایده آل وجود نداره ، ایده آل رو بساز (3)

ایده آل وجود نداره ، ایده آل رو بساز (4)

ایده آل وجود نداره ایده ال رو بساز (5)


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه)