محمد رضا : 

سلام به همه دختران پاک سرزمینم .

مبادا بعد از خوندن بعضی پست ها فکر کنید همه مردها هوس باز هستند !!! . مبادا به خاطر بعضی موارد به مردها و به ازدواج بد بین بشید . من خودم متاهلم و میفهمم عشق یعنی چی، عاطفه ینی چی! نگاه های معصومانه همسرت و بچه ات یعنی چی . 

امیدوارم شماها هم تجربه کنید پدر شدن و مادر شدن رو، و صد البته همسر شدن رو . من عاشق خانومم هستم . اگه ناراحت تون کردم معذرت میخوام . بد بین کردن زنها  نسبت به مردها و ازدواج فکر کنم از گناه های کبیره هم بدتر باشه .البته برعکسش هم همینطور . 

شما درباره ی زندگی و سبک زندگی مختارید .  برای همه جوون ها  آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم .

مرتبط :

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

در اوضاع جدید اقتصادی، چه تغییری در سبک زندگی تون دادید ؟

نظرتون در مورد سبک زندگی من چیه ؟

بیش از حد به دیگران اهمیت میدم، این عادت رو زشت می دونم

بدی های دیگران رو پلی برای محبت قرار بدین

دیگران رو قضاوت نکنیم

آموزش سیاست در ارتباط با دیگران

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

خواهش می کنم احترام بگذارید به انتخاب های دیگران

کارم شده حسرت خوردن به دیگران 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)