سلام به تمام دوستان و کاربران خانواده برتری

الان که دارم این پست رو مینویسم، 25 ماه رجب هستش. دارم می نویسم که ، سریع تایید بشه تا شما عزیزان چند روز زودتر با این پست آشنا بشین و اگه مایل به شرکت بودین، اول ماه بیایین اینجا و اعلام امادگی کنین.

ماه شعبان رو بهتون تبریک میگم. و ان شاء الله ماه خوب و پر برکتی براتون باشه. من از امروز (اول ماه شعبان)، تا آخر ماه شعبان، میخوام ختم دعای توسل رو بردارم، البته اگه دوست داشتین و مایل بودین، با همدیگه برداریم.

همون طور که خودتون می دونید، خواندن دعای توسل ثواب بسیار دارد که شما می تونید در اینترنت و سایت های مختلف سرچ کرده و مشاهده بفرمائید.

این ختم دعای توسل رو میخوام هدیه کنم به:

۱) سلامتی و ظهور اقا امام زمان (عج).

۲) چهارده معصوم (ع) و ائمه اطهار (ع).

۳) تمام ارواح پاک و بزرگوار شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت اسلام و ایران (ع) 

در این قسمت، ثواب این ختم هدیه میشه به تمام ارواح پاک شهدا، ولی هر شب یک شهید را به عنوان نماینده تمام شهدای عزیز و بزرگوار، توسط شما دوستان عزیز انتخاب کرده و ثواب ختم رو به ایشان هدیه میکنیم. این جوری بیشتر با نام شهدا آشنا میشیم و اگه خواستیم زندگی نام شون رو میخونیم یا یه مطلبی از ایشان در نت میخونیم تا از ایشان شناخت مختصر یا کاملی پیدا کنیم و اگه دلمون خواست، به واسطه ی این ختم، یک یا چند رفیق شهید واسه خودمون انتخاب میکنیم و ازشون الگو برداری میکنیم تا به واسطه ی این بزرگواران به اهل بیت (ع) و چهارده معصوم (ع) و سپس به خدای مهربون و تبارک تعالی مون نزدیک و نزدیکتر بشیم و به واسطه ی شهدا و اهل بیت ، خدا رو بشناسیم. (البته ما انسان ها از درک کامل عظمت و صفت های خداوند عاجز هستیم).

ببخشید ، سرتون رو درد آوردم.

یه نکته ی دیگه بگم وبریم سراغ ختم: 

دوستان هر وقت خواستید دعا کنید،خالصانه به درگاه خداوند حاضر شوید. همیشه اول دعاهاتون بسم االه الرحمن الرحیم بگین و اول و آخر دعاتون ۳ تا صلوات بفرستید و از خدا بخوایین: 

اگه رضای خدا (رضای تو) و صلاح و مصلحته و خیره، و به خودم و یا دیگران آسیب و ضرری نمیرسونه، برآورده بشه. گاهی وقت ها، ما از خدا چیزهایی میخواییم که به صلاح مون نیست (باعث میشه ضررش به خودمون یا دیگران برگرده).

در این صورت از خدا ناامید نشید. خدا حواسش به همه ی ما هست.خودش تو قرآن گفته که من از رگ گردن بهت نزدیکترم!

پس نگران چی هستی؟!، به خدا توکل و به ائمه و شهدا توسل کن و دست رو دست نگذار، خودتم تلاش کن، نهایت تلاشت رو بکن، عاقلانه فکر کن و تصمیم بگیر تا بعدا پشیمون نشی، از افراد مطمئن ، دلسوز، آگاه و ماهر مشورت بگیر، و از مامان و بابات (اگه در این دنیا هستند) مشورت بگیر. حتی اگه به رحمت خدا رفتند هم برو سر مزارشون و ازشون بخواه تا برات دعا کنن.

خدا رو وکیل خودت قرار بده و نگرانی افراطی رو بنداز بیرون و سعی کن که همیشه  همه ی نماز هات رو اول وقت بخونی و دل کسی رو نشکونی (خدای ناکرده، حق الناس رو خدا نمی بخشه، حواست جمع باشه) و احترام پدر و مادرت رو در هر شرایطی نگه دار حتی اگه دارن بهت بی احترامی میکنن. میدونم که همه تون این نکات رو میدونین ولی گفتم که واسه مون یادآوری بشه.

هر کسی که دوست داشت ، بگه که آیا برای شرکت در ختم دعای توسل حاضره؟ اگه حاضری، بی زحمت هر شب ۱ بار بخون، که خسته و زده نشی.

اگه میخوایی در قسمت سوم (شهدا) شرکت کنی ، بگو که میخوایی روز های بعدی ختم رو به کدوم شهید هدیه بدی؟(در این قسمت ، قرعه کشی میشه و نام هر شهیدی که اومد، هدیه میکنیم به این بزرگوار. اگه اسم شهید شما در نیومد ناراحت نشو. خودت  بهشون هدیه کن، منم بهشون هدیه میکنم نگران نباش.)

آخر سر برای تمام افرادی که بهمون التماس دعا میگن و افرادی که در این دنیا نیستن و دست شون از این دنیا کوتاهه و تمام افراد خانواده برتری، مخصوصا کسانی که میشناسی شون رو دعا کن. این طوری زودتر دعا هامون مستجاب میشه و خدا بیشتر خوشش میاد. اول برای بقیه دعا کن و بعد برای خودت (شیوه ی بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س).

ببخشید خسته تون کردم.


مرتبط :

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)