سلام به همه

میخواستم تو این پست هم آقایون هم خانم ها شرکت کنند. موضوعش هم این هست که اگه هر کدام از شما چه مجرد چه متاهل و چه خانم یا آقا در صورت داشتن زندگی مشترک با همسرتون چطور سعی میکنید هر روز خوشحالش کنید و به زندگی امیدوارتر؟؛ خانوم ها بگن مثلا چه ایده خلاقانه ای برای شاد کردن شوهرشون خواهند داشت و یا دارند؟ 

مثلا خودم ذو میگم هر روز صبح هر دو با هم میریم پیاده روی و کلی انرژی مثبت و خنده و سوژه گیر میاریم و در کنارش ورزش مون رو هم داریم. البته خیلی موقع ها هم تو حیاط خونه مون پیش میاد صبح ها ورزش و شادی داریم البته سعی میکنیم کمتر سر و صدا کنیم. الان که کرونا اومده که من بیرون نمیرم کلا. فقط تو حیاط ورزش صبحگاهی داریم.

بعد از اینکه همسر جانم از سرکار اومدش هم به طرز عجیبی یه غافلگیرانه دارم براش. البته ایشون چون با جنبه و با گذشت هستن با لطافت برخورد میکنن وگرنه هر کسی جای ایشون باشه یه چَک جانانه به طرف مقابلش میزنه!

یک بارش ذو میگم شماها بقیه ش رو حدس بزنید؛

همسر من از سوسک میترسن ولی من نه. یه بار یه سوسک مصنوعی قایم کردم تو دستم و به محض ورود بعد از دست و روبوسی انداختم تو یقه اش و ایشون کم مونده بود گلاب به روتون ...!

یا مثلا یه بار قبل رفتن سرکارش تو کفشش یه سوسک مصنوعی گذاشتم و خلاصه ماجراهای من و اقا سوسکه و همسرجان. در مورد همسرم هم بگم ایشون یه کم آدم به ظاهر عبوسی هستن ولی خوش روحیه و با جنبه... برعکس خودم که نیشم تا بناگوشم بازه!

یکی از روش هایی که همسرم بشدت نقطه ضعف داره و غش میکنه از خنده موقع هایی هست که من بچگونه حرف میزنم. یه بار سرکار بود و منم زنگ زدم که بخندونمش بنده خدا حواسش نبود و رفت رو بلندگو و خلاصه جلو همکاراش از خجالت ...!

آقایون هم بگن چه ایده های خلاقانه و یا مردم آزارانه نسبت به شادی همسرشون دارن و یا خواهند داشت؟ خواهشا انرژی منفی ندید و نگید آی دلت خوشه و فلان و بهمان. ما هم مشکلات اقتصادی داریم ولی خب امید و توکل مون به خدا هست. اینم بگم منو همسرجان همسن هستیم. 

مررسی عزیزان خانواده برتری


مرتبط با زندگی متاهلی:

ویژگی های همسرخوب از زبان متاهلین

متاهل ها آیا از ازدواج خود راضی هستید ؟

آقایون متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

متاهل ها ، یه کم در مورد زندگی واقعی بگید

نصایح آقایون متاهل به دختران مجرد

آقایون متاهل ، بعد چند سال زندگی از خانم تون چه انتظاراتی دارید ؟

خانمای متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

درس هایی که از زندگی متاهلی نزدیکان تون گرفتید رو بگید

خانومای متاهل، میشه بعد از ازدواج اخلاق و رفتار مرد رو تغییر داد؟

تفاوت های مجردها و متاهلین از نظر معنوی

نصایح خانم های متاهل به دختران مجرد

نسبت به آدم های متاهل حسادت شدید دارم


تجربیات زوج های موفق:

تجربیات دوران متاهلی یکی از خانواده برتری های قدیمی

نحوه ی بیدار کردن شوهر از خواب !

مرا در خانه سروی هست

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

میخوام که تجربیات زندگی متاهلی ام رو براتون بگم

شما چطوری خودتون رو برای شوهرتون لوس میکنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه)