سلام

نظرتون در مورد این جمله چیه که میگن زنی که خرجش بیشتره ارجش بیشتره؟

با دوستانم داشتیم با هم حرف میزدیم که یکی شون گفت: من دوست دارم ازدواج کردم مهریه کم بگیرم و برا مناسبتها هم زیاد کادو و این ها نمیخوام و عروسی ام هم ساده و کم خرج باشه شاید هم عروسی نگیرم.

یکی دیگه از دوستام گفت: این دیگه چه وضعشه اگه بخوای این کار رو بکنی هیچ کس برات ارزش قائل نمیشه. ببین اون دخترهایی که شرط و شروط میذارند چقدر عزیزند و آخر سر هم با بهترین آدم ها ازدواج میکنند ولی تو که این قدر توقعاتت کمه هر کس میاد جلو و نمیتونی با یه آدم خوب ازدواج کنی. اگه قانون جذب رو قبول داشته باشی اونم همین رو میگه.

من با شنیدن نظرات شون یه کم سردرگم شدم و فکر کردم نظر هیچ کدوم شون درست نیست یکی شون افراط میکنه و یکی تفریط. کلا چه دختر چه پسر باید یک سری توقع ها رو داشته باشه از طرف مقابلش ولی طبق عرف و متعادل.

حالا نظر شما چیه؟

عدم قبول مهریه بالا از جانب پسران:

مهریه را پدر داماد باید بده یا خود داماد؟

پسری که ادعا میکرد دوستم داره بخاطر تعداد سکه رفت!

خواستگارم میگه بیشتر از 14 تا مهریه نمی دهم

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

خواستگارم برای ازدواج با من سه شرط گذشته !

با این مهریه ها نمی صرفه ازدواج کنم

خواستگاری که می خواد مهریه عند الاستطاعه باشه نه عند المطالبه

از ترس مهریه سنگین، جلسات خواستگاری رو ادامه ندادم

حتی اگه بمیرم مهریه بالا قبول نمی کنم

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

هفته دیگه عقدمه و از قبول مهریه بالا می ترسم

ما که نمی تونیم مهریه بدیم قید ازدواج رو بزنیم ؟

شوهرم میگه برو سکه هات رو ببخش تا بتونم بهت اعتماد کنم

ما پسران نباید با زندگی مون قمار کنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه)