سلام به همه دوستانی که این متنو میخونن

امیدوارم تن خودتون و خانواده تون سلامت باشه

بحثی که من دارم و منو کلافه کرده و البته بیخیال: نمیدونم اسمش رو چی بذارم، بی هدفی؟، بی  انگیزگی؟...

دوست دارم کلی کار خفن انجام بدم، کارهایی انجام بدم که بترکونه، خبرش همه جا رو پر کنه، حتی تو سطح جهانی، خودم رو رو سن می بینم که دارن تشویقم میکنن یا بین کلی آدم تو یه زمینه ای نفر اول شدم.

ولی چند تا مشکل سد راهمه که واسه تون میگم؛ 

اولین مورد درونگرا بودن و کم حرف بودنه:

مثلا وقتی یه جشنی چیزی برگزار میشه و نمایش کمدی اجرا میکنن حالا تو دانشگاه یا هر جای دیگه ای و تو همون جشن دخترها و پسرها بهم تیکه میندازن و میخندن و از این جلف بازی ها، اصلا واسه من جذابیتی نداره و شاید به زور بخندم ولی بقیه رو میبینم  سر یه چیزی که شاید جالب هم نباشه زمین رو گاز میزنن از خنده. و کلا انگار زورم میاد حرف بزنم (البته مقابل آدم های غریبه) و بین آَشناها حرف زیاد واسه گفتن دارم خصوصا اگه بحثی باشه که چیزی ازش بدونم.

اینم بگم که بحث نوشتن که پیش میاد خیلی عالیم ولی تو زمینه گفتار لنگ میزنم واقعا بهش رسیدم . نمیدونم این دیگه چه مدلشه!

دومین مورد استرسی هستش که تو جمع بهم دست میده. نه طوری که فلج بشم ولی خب اذیت میکنه : http://khbartar.blog.ir/post/17431

سومین مورد اینه که فکر میکنم نمیدونم چی میخوام. فکر میکنم شاید از این شاخه به اون شاخه میپرم. رشته م رو ادامه بدم تهش به یه جای خوب برسم؟ دانشگاه تهران مثلا یا شایدم فردوسی. نمیشه که تو هر دوش بود!، برم سمت نمایش و بازیگری و تئاتر؟، میتونم موفق بشیم داخلش؟ میتونم برسم به اون بالا بالاها؟، با این حجم از کم حرف بودن و درونگرا بودن آخه؟!

رمان و نمایشنامه بنویسم؟، رویا پرداز خوبیم ولی میتونم؟، برم کشورهای آسیای شرقی یا روسیه یا اروپا؟، زبون کدوم رو یاد بگیرم؟، اصلا تو چه زمینه ای موفقم که بتوونم برم خارج؟، یا تو یه بازی آنلاین اینقدر حرفه ای بشم که بتونم داخلش بولد بشم؟

به قدری داشته باشم که هم بتونم به آدم هایی که حال شون بده کمک کنم هم به دختر جماعت نیاز نداشته باشم (تو قالبی بنام ازدواج)، نمیدونم باید چه حرکتی کنم عزیزان؟، نمیدونم فازم چیه. خوشم نمیاد از در جا زدن. احساس میکنم عقبم ...

تا جایی که تونستم توضیح دادم امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشین. طولانی هم نوشتین میخونم نظرات همه تون رو .

(در ضمن رشته م مشاوره تو یه دانشگاه دولتی بدون کنکور) سن= 20.5 


مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)