سلام

19سالمه، از وقتی یادم میاد شاگرد زرنگ کلاسم بودم، امتحاناتم رو همیشه 20 میگرفتم، زرنگیم تو مدرسه و معلم ها زبانزد بود، یادمه چقدر برای امتحاناتم درس میخوندم و تلاش میکردم، تو زندگیم موفقیت بود که می اومد، تمام این حرف ها مال قبل چهار سال پیشه، اما این چهار سال همه چی بر عکس شد، درس ها به شدت ضعیف.

تو این چهار سال اعتیاد به نت خرابی به بار آورد برام، بذارید این طور بگم؛

این چهار سال فقط تنبلی و خوشگذرونی های مضخرف و بیهوده، طوری که الان به این چهار سال ک نگاه می کنم میبینم هیچ دستاوردی کسب نکردم، چهار سال از بهترین سال های زندگیم صرف تنبلی شد. حتی همون دوستان تنبل تر از خودم الان هر کدوم شون به یه چیزی رسیدن، یکی به کار، یکی به دانشگاه خوب، یکی به مهارت، حتی یکی که اصلا باورم نمیشد به دختر بازی حرفه ای، ولی این وسط من هیچ دستاوردی نداشتم، روابط اجتماعیم در همون سطح کم مونده، درس هام ضعیف، بدون هیچ مهارت و کاری، الان هم که دو هفته دیگه کنکور دارم و آخرین رتبه سهمیه مال منه.

الان هم از این وضع خسته م، میخوام 4 سال روبرو رو تلاش کنم، ولی الان مساله م، اینه که آیا میشه در چهار سال دستاورد هشت ساله بدست آورد؟، الان من با تنبلی هام خیلی از زندگی و هم سن و سال هام عقب افتادم، یعنی خیلی خیلی عقب، این حرف ها رو هم میزنم چون من برای خودم کسی بودم و هستم، ولی غفلت ها و حماقت های جوانی و نوجوانی باعث شد به این وضع بیافتم.

الان تنها چیزی که من احتیاج دارم باوره، که میشه تو چهار سال روبرو، چهار سال گذشته رو جبران کرد ؟ از شما عزیزان میخوام که تجربیات تون رو در مورد جبران کردن لحظات زندگی در اختیارم بذارید تا به این امید و باور برسم که میشه کمبود های گذشته م رو جبران کنم، و یا اگه نصیحتی یا توصیه ای در این زمینه دارید ممنون میشم به داداش کوچیک تون کمک کنین تا راه خودش رو قشنگ بشناسه.


مرتبط:

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)