سلام دوستان واقعا نیاز به کمک تون دارم

من خیلی وقته که دچار افسردگی هستم. از بچگیم همین طوری بودم ولی خب اصلا پیگیر موضوع نشدم. حدس میزنم نوع دو قطبی داشته باشم، چون اکثر روز ها همه چیز برام پوچه ولی مثلا یه دفعه وقتی یه امتحان تو دانشگاه رو نمره بالایی میگیرم (در حالی که اغلب دانشجو ها هم نمره بالایی گرفتن و یه چیز عادیه) هیجانی میشم و خودم رو یه آدم خاص برای تغییر کره ی زمین میبینم و ...، ولی بعد از یه مدت دوباره به حالت قبلیم بر میگردم.

 یه مدت به دلایلی کاملا اتفاقی دانشگاه نرفتم و کمی تنها بودم احساس میکنم که حالم شدیدا خوب شده، یعنی دیگه هی هیجانی نمیشم، انگار از اول زندگیم تا الان من آرزوی تجربه ی همچین حسی رو داشتم، ولی الان که دوباره دانشگاه شروع شده دوباره دارم اذیت میشم.

من مهندسی برق امیر کبیر میخونم. ترم شش هستم. از طرفی چون اون لذت تنهایی رفته زیر زبونم دیگه تحمل این سه ترم برام سخت شده و از طرفی میترسم اگه انصراف بدم از بقیه جا بمونم و هی حسرت بخورم. البته من اصلا و اصلا به برق هیچ علاقه ای ندارم ولی توانایی تصمیم گیری ندارم. شما پیشنهاد بدید من چی کار کنم؟


مرتبط با اختلال دو قطبی:

کاهش میل به ازدواج با بیماری دو قطبی ارتباطی داره؟

میشه با شخصی که افسردگی دو قطبی داره زندگی کرد؟

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

تجربیات شما در مورد درمان اختلال دو قطبی

خانمم اختلال دو قطبی داره، دوستش‌ دارم ‌ولی ‌خسته‌ام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)