سلام‌ دوستان‌ خوبم.
من ‌ده ‌ساله ‌ازدواج ‌کردم‌ از اول دانستم ‌زنم ‌اختلال دو قطبی ‌داره ‌بستریش‌ کردم‌ فایده ‌نداشت ‌الان ‌خیلی‌ اذیت ‌میشم‌ دو سه ‌بار ‌تا ‌پای ‌طلاق ‌رفتم‌ ولی ‌نتوانستم‌ دلم ‌براش ‌سوخت ‌خیلی ‌بهم ‌وابسته ‌ست . ‌‌

خودم رو اذیت ‌نمیکنه ‌ولی ‌بعضی ‌وقتها به همسایه و افراد غریبه ‌حرف ‌بی ‌ربط ‌میزنه . ‌خودم‌ خیلی ‌نارحت ‌میشم ‌از نظر‌ محبت ‌با خودم ‌خوبه‌ . بچه ‌هم ‌نداریم‌ . دوستش‌ دارم ‌ولی ‌خسته‌ام . تو رو خدا ‌راهنمایی ‌بفرمائید.

مچکرم


مرتبط با اختلال دو قطبی:

کاهش میل به ازدواج با بیماری دو قطبی ارتباطی داره؟

میشه با شخصی که افسردگی دو قطبی داره زندگی کرد؟

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

تجربیات شما در مورد درمان اختلال دو قطبی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)