سلام

ما همه مون می دونیم که برای اکثر خانم ها مردان قد بلند جذاب تر از مردای قد کوتاه هستند، سوالی که من از خانم های عزیز داشتم اینه که فکر می کنید چرا؟، یعنی شما خودتون وقتی فکر می کنید چه علتی توی ذهن تون میاد که چرا مردان قد بلند جذاب تر از مردان قد کوتاه هستند؟

راستش اون طور که من فهمیدم اکثر خانم ها حتی قد بلند رو به چهره زیبا هم ترجیح میدن در حالی که مردان اصلا این طوری نیستند و روی قد کوتاه به اندازه خانم ها حساسیت ندارند.

من هر چقدر فکر می کنم می بینم که باید یه نفع و سودی باشه که قد بلند حتی به چهره زیبا هم اولویت داشته باشه و فقط می خوام بدونم توی ذهن خود شما به نظرتون چرا قد بلند از قد کوتاه برای یه مرد جذاب تره؟، حتی به این اندازه که نسبت به چهره هم برای اکثریت اولویت داره؟

فقط خواهش می کنم آقایون توی این پست شرکت نکنند و بذارند خانم ها جواب بدن و اگه جوابی هم دادند که خوشایندشون نبود اعتراض بی جهت نکنند چون ما که نمی خوایم دروغ بشنویم می خوایم حقیقت رو بدونیم.


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)