با عرض سلام

 بنده یک مشکلی دارم، اونم اینکه من پدر یک دختر حدودا چهار ساله هستم؛ 

خیلی ایشون رو دوست دارم، اما شخصیتم شدیدا آروم و درونگرا و ساکته و نمیتونم خیلی احساسم رو بروز بدم و در زمینه بازی و سرگرم کردن بچه ها واقعا بی استعدادم، چند وقتیه که احساس میکنم دخترم از وقت گذروندن با من خوشش نمیاد و از اینکه من ببوسمش بیذاره، احساس میکنم به نظرش یه موجود حوصله سر بر و نچسب هستم.

و این موضوع واقعا منو ناراحت میکنه، از شما خواهشمندم که منو راهنمایی کنید که چه جوری با ایشون رفیق بشم، چه کارهایی بکنم که دوست داشته باشه، شما خانم های مخاطب بفرمایید پدرهاتون در بچگی چه جوری بودن، چه بازی هایی میکردن، شما دوست داشتید پدرتون چگونه رفتارها و بازی هایی با شما بکنند؟

از راهنمایی و کمک شما متشکرم

مرتبط:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)