از بچگی زیر دست پدر خشک و جدی که خودش رو خیلی مردونه می دونست بزرگ شد. همیشه هم روی مردونگی مرد تاکید زیادی داشت.

حالا مردونگی از نظر اون چی بود؟، وقتی یه پسر کوچیک بودم و می خوردم زمین و گریه م می گرفت نباید گریه می کردم چرا؟ چون که مرد گریه نمی کنه، وقتی می دیدم یه گربه کوچولو مرده و ناراحت می شدم دعوام می کرد چرا؟ مرد که نباید انقدر احساساتی باشه، وقتی که با بقیه گرم می گرفتم و می خندیدم دعوام می کرد چرا؟، مرد که نباید انقدر با بقیه گرم باشه باید مقتدر و سرد باشه.

هر چی بزرگتر شدم فهمیدم که چیزی اسمش رو می ذارند رفتار مردونه چیزی جز بی احساسی، سلطه جویی و خشونت نیست. هر چی گذشت دیدم اون مردانی که روی مردونگی تاکید می کنند و میگن ما خیلی مردیم همون مردانی هستند که بقیه رو اذیت می کنند، احساس ندارند و به درد لای جرز هم نمی خورند و از همه جالب تر که بی سوادند و سطح تحصیلات پایینی دارند، دیدم همون هایی هستند که زن و بچه شون رو کتک می زنند.

این ها رو گفتم که یه کم فکر کنید. اینجا صد بار و هزار بار دیدم که اومدید درباره مردونگی حرف زدید و گفتید مردها مردونگی شون داره کم می شه (که از نظر من چه بهتر)، مگه اون مردی که میگه من خیلی مردونه م، چه گلی به سر ما زده به جز اذیت کردن؟، به جز بی احساس بودن؟، من هیچ وقت حتی طرف مردی هم که میگه مردونگی چیز خوبیه نمیرم چه برسه بخوام باهاش دوست بشم.


مرتبط:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه)