سلام

سوالم از پسرهاست، میخوام ببینم شما چه نشونه ها و علائم و رفتارهایی توی یه دختر ببینید میفهمید که از شما خوشش اومده، یا مطمئن میشید که خوشش اومده ازتون؟ و چه رفتاری از اون دختر ببینید پاپیش میذارید؟

فرض کنید از دختری خوش تون اومده تو یه محیط رسمی مثل سرکار، چیکار میکنید یا چه جوری بهش میفهمونید که دوسش دارید و اینکه چه رفتارهایی از طرف مقابل تون ببینید مطمئن میشید که اونم به شما حس داره؟ 

وقتی فهمیدید که اونم از شما خوشش اومده چه اقدامی میکنید؟، ممکنه اصلا جلو نرید؟

واقعیتش پسری تو محیط کار من هست که یه سری علائمی از خودش بروز داده که حس میکنم از من خوشش اومده، مثلا باهام مهربونه یه مدت بی دلیل بهم نگاه میکرد و لبخند میزد یا تلاش میکرد سر صحبت رو باز کنه و ...، منم بعضی وقت ها با لبخند باهاش برخورد میکردم، اما بعضی وقت ها چون محیط کارمون خیلی رسمی و حساسه یه کم مقابلش جدی میشم بی اختیار، که حس میکنم این جور مواقع انگار که میخوره تو ذوقش و باهام سرسنگین میشه‌. 

واقعیتش اینه که من از این آقا خوشم اومده، خیلی از معیارهای من رو هم داره، واقعا دوست دارم اگه حس دو طرفه ای هست به نتیجه برسه، از طرفی محیط کار به شدت ریسکیه، میترسم اونم این ترس رو داشته باشه که اگه مثلا پا پیش بذاره و نشه دیگه نتونیم چشم تو چشم بشیم و واسه مون بد بشه. 

الان تقریبا یه سال میگذره که همین مدلی برخورد میکنه و من واقعا نمیدونم چیکار کنم و آیا بهش جدی فکر کنم؟، حتی یکی از همکارهای مردمون هم یه بار ازش تعریف کرد جلوی من...، واقعا نمی دونم چیکار کنم که جلو بیاد، با خودم میگم اگه علاقه اش جدی بود تا الان اقدام میکرد، شما نظرتون چیه؟

من از وقتی حسم بهش جدی تر شده بی اراده واسه اینکه متوجه نشه از احساسم یه کم بی محلی میکنم بهش، مثلا از یه جا رد شدنی سعی میکنم نگاهم باهاش تلاقی نکنه چون هول میشم.

کلا علائم پسر عاشق یا پسری که میخواد اقدام کنه واسه ازدواج تو این جور محیط ها چیه، پسرها جواب بدن


مرتبط:

اکثر آقایون همکارم به عنوان کیس ازدواج به من نگاه میکنند

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

کاش پسر بودم تا از همکارم خواستگاری میکردم

به همکارم علاقمندم ولی غرورم اجازه نمیده بهش فکر کنم

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

نزدیک به یک ساله که از همکارم خوشم میاد

من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه) حدود روابط در محیط کار (۲ مطلب مشابه)