سلام به همه ی بچه های خوب خانواده برتر

من یه دختر 25 ساله هستم که چند سال پیش از یه آقا تو شرکتی که کار می کنم خوشم می اومد ولی اینو ابراز نکردم و نشون ندادم. ولی ایشون به همکارم که دوست خیلی نزدیک منه علاقه داشتن و چند وقت به قصد ازدواج با هم بودن ولی رابطه شون ادامه پیدا نکرد و دوستم با یکی دیگه ازدواج کرد.

راستش من هنوز به این آقا علاقمندم و احساس میکنم ایشون هم جدیدا دارن به سمت من جلب میشن. ولی غرورم بهم اجازه نمیده که بخوام به ایشون برای ازدواج فکر کنم.چون همش میگم چرا ایشون اول منو انتخاب نکرد و همچنین میترسم رابطه م با دوستم هم خراب بشه و یا دوستم فکر کنه من عاشق کسی هستم که اون تو نیمه راه ولش کرده و این واسم سنگینه.

شما جای من بودین چی کار میکردین.

ممنونم از راهنمایی هاتون

مرتبط:

اکثر آقایون همکارم به عنوان کیس ازدواج به من نگاه میکنند

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

کاش پسر بودم تا از همکارم خواستگاری میکردم

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

نزدیک به یک ساله که از همکارم خوشم میاد

من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)