سلام

خانمی متاهل هستم، آدم احساسی هستم و همسرم هم میدونه اما کاملا بی تفاوته، ترجیح میده با دوستانش وقت بگذرونه، مایل به صحبت کردن نیست و اصلا به نیازهای عاطفی من توجهی نداره.

در این چند سالی که ازدواج کردم خیلی سعی کردم زندگی مون رو شیرین تر کنم اما موفق نشدم، و چیزی که بیشتر باعث ناراحتیم میشه اینه که توقع صد از من داره و هیچ توقعی نمیشه ازش داشت، این مدت برای بهبود اوضاع و اینکه شاید متوجه بشه همیشه من پیش قدم میشدم تا آشتی کنه حتی اگه خطا از خودش بوده اما حس میکنم توقعش رو بالا برده.

من باید همیشه شاد و مرتب و راضی و خندون باشم و گذشت کنم، انتقاد نکنم، ناراحت نشم، سوال نپرسم، و ...، میدونم مشکلات بزرگ تری هم توی خونواده ها وجود داره اما دیگه نمیتونم این احساس سرخوردگی و کمبود شدید عاطفی رو تحمل کنم. گاهی به طلاق فکر میکنم. 

ممنون میشم کمکم کنید اگه نکته دیگه ای لازم بود بپرسید جواب میدم.


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه) درد دل های زنان (۲۱ مطلب مشابه)