سلام

دوستان، من قراره با شخصی ازدواج کنم که دو ساله ایشون رو میشناسم. تنها مشکل من اینه که ایشون قبل از اینکه منو ببینن از سن 20 سالگی به مدت 3 سال خانمی رو دوست داشتن و پیگیر ایشون بودن، منتهی رابطه ای وجود نداشته و صرفا ایشون بیان کردن و اون ‌‌خانم هم رد کردن و من اتفاقی از طریق دوست مشترکی باخبر شدم و هیچ زمانی حرفی از اون خانم پیش نیومد جز یک مورد یک سال و نیم پیش که دیدم هنوز در شبکه های مجازی پیگیر هم هستن و گاهی خیلی کم حتی تبادل نظر در رابطه با مسائل عادی روزمره هم دارن، که اون هم تموم شد و این ارتباط به صفر رسید.

این رو هم بگم من هم از لحاظ تحصیلاتی خانوادگی مالی و به خصوص ظاهری از اون خانم بهترم. بارها به من گفت که بچگی بوده و دیگه به اون شخص علاقه ای نداره و سوء تفاهم بوده. اما من دچار پارانوئید شدم و فکر می‌کنم هنوز اون شخص رو دوست داره و بهش فکر میکنه. 

من از آقایون سوال میکنم که چقدر میتونم به حرف این آقا که عشقش اشتباه بوده بچگی بوده و فراموش کرده اعتماد کنم؟

مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)