سلام دوستان

من دختری بالای 30 سال هستم، خیلی دوست دارم ازدواج کنم. خواستگار هم تا حالا تقریبا زیاد داشتم اما گزینه مناسبی هنوز پیدا نکردم.

حدود 4 سال قبل در کلاسی آقایی از من خوشش اومد. تایم اون کلاس کوتاه بود و در واقع ما چند بار بیشتر همدیگه رو ندیدیم. دو تا نکته هم بگم که این آقا از من کوچکتره (هر چند که اصلا بهشون نمیاد ) و دوم اینکه هر دو در مقاطع بالا تحصیل می کنیم.

روزهای اول کلاس من از رفتار ایشون متوجه شدم که از من خوش شون میاد اما حرف خاصی نزدن و بعد از اون کلاس هم دیگه خبری ازش نشد، تا 6 ماه بعد پیام داد که من عاشقت شدم و ...، و این مدت هم از ترس اینکه جواب منفی بشنوم پیام ندادم که چون من حس خوبی به ایشون نداشتم جواب منفی دادم و ایشون هم رفت تا 6 ماه بعد دوباره پیام داد که یک فرصت برای آشنایی بده و ....

من نمی تونم فراموشت کنم و عاشقم و از این حرف ها. منم با اینکه حس خوبی نداشتم ولی چون خیلی مودب هستند و خانواده دار و واقعا پسر کاری، تصمیم گرفتم این فرصت رو به هر دومون بدم که ببینم حسم تغییر می کنه یا نه؟!

ما قرار گداشتیم یک مدت کوتاهی رو برای آشنایی کلی قرار بدیم و اگر اوکی بودیم بعد به خانواده هامون اطلاع بدیم و ادامه ماجرا ... .

از فردای صبح قرارمون ایشون یک طوری با من برخورد می کرد انگار من زنش یا نامزدشم، و یک شبه از خانم ... به عشقم تبدیل شدم که این قضیه به شدت من رو تحت فشار قرار می داد. من از ایشون خواهش کردم عجله نکنه و یه کم فرصت بده که ایشون قبول نکرد و گفت من نمی تونم و یک سال صبر کردم و توی ذهنم یک سال باهات زندگی کردم و... 

خلاصه اش اینکه مدت زمان آشنایی ما به یک هفته هم نکشید و مجبور شدم که دوباره جواب منفی بدم. بعد از اون هر از مدتی به منم پیام میدادن که در ذهنم هستی و تو رو خدا یک فرصت دیگه بده و ...، و من چون می ترسیدم ایشون وابسته بشن یا اذیت، من اصلا جواب نمی دادم. الان 4 سال گذشته و هنوز به من پیام میده که منتظرتم و ...

چند وقت پیش به من پیام داد و کلی قسم که جواب بده کارت دارم. بعد از اینکه جواب دادم گفت تو رو خدا یک فرصت دیگه بهم بده من نمی تونم فراموشت کنم و ...، حالا سوال من از شما اینه ( راستی ما اهل دوست دختر و دوست پسر نبودیم )

اولا اینکه به نظرتون طبیعیه یک آقا پسری در سن حدود 30 این همه مدت عاشق دختری بمونه که 4 سال پیش چند بار بیشتر ندیدتش و حتی درست و حسابی با هم حرفم نزدن؟

دوما اینکه این آقا میگه من تو زندگیم تا حالا عاشق نشدم، حتی نوجوانی و این مدت هم با اینکه تو جوابم رو ندادی نتونستم به کس دیگه ای فکر کنم، به نظرتون مشکلی نداره؟

سوم هم اینکه صفحه اینستاگرام شون بازه من فالورهاشون رو از سر کنجکاوی چک کردم همه شون یک سری خانم بلا و ... هستند ولی من یک دختر محجبه هستم این معنیش چیه؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)