سلام

پسری ۲۳ ساله هستم که یه دختر به شدت عاشقم شده و خیلی دوستم داره. تمام معیارهای ازدواج من جمله اخلاقی و خانوادگی که دلم میخواد رو داره و پنج سال کوچکتر از منه و بهم گفته که عاشقمه و ازدواج کنیم. 

ولی با معیار های زیبایی که من انتظار دارم فاصله داره. نمیدونم اگه قبول کنم بعدا پشیمون میشم یا نه؟، میترسم هیچ وقت کسی با این اخلاق و دوست داشتن پیدا نکنم...، چیکار کنم؟


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)