سلام

خیلی خوشحالم که همچین جایی پیدا کردم، من یه دختر ۲۷ ساله هستم و تحصیل کرده و دارای سطح خانوادگی بالا، راستش تصمیم به ازدواج گرفتم و اصلا اهل دوستی و خوشگذرونی بی قید و بند نیستم، دلم میخواد دیگه ازدواج کنم به نظر شما یه دختر وقتی نمیتونه بره خواستگاری باید انقدر صبر کنه که خواستگار براش پیدا بشه؟، ولی از کجا واقعا؟!

سن میگذره و دیگه انتخاب سخت میشه، سطح توقعات میره بالا، وقتی یه دختری مثل من اهل دوستی نیست چطور میتونه نیمه ی گمشده ش رو پیدا کنه؟

ما تو فامیل نه کیس مناسب داریم نه تو دوست و آشنا، کلا دو تا خواستگار داشتم که خانواده م راضی نبودن، چند وقت پیش با یک معرف ازدواج تماس گرفتم و گفت برای انجام مقدمات آشنایی با کانون ازدواج حتما باید با خانواده ت صحبت کنم وقتی به مادرم گفتم مخالفت کرد و گفت وقتی نمیشناسیم این جور افراد رو کار غلط و اشتباهیه.

واقعا نمیدونم چیکار کنم الان کاملا آمادگی ازدواج و تشکیل خانواده دارم، واقعا برام سخته که وقتی میبینم هم سن و سال های من همه ازدواج کردن دوستام و فامیل سر سامون گرفتن منم دلم میخواد یک نفر تو زندگیم باشه.

وقتی اهل دوستی های غیر متعارف و اینجور کارای غلط نیستم تکلیف من چیه؟، در ضمن خیلی هم شیطون و سر زنده ام اما هیچ وقت حاضر به دوستی و روابط خارج از عرف نبودم چون هر پیشنهادی دوستی که دریافت میکنم آخرش به خواسته های ناهنجار تبدیل میشه، هیچ کس برای آشنایی و ازدواج نبوده، راه حل شما چیه؟

 

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)