سلام دوستان

من ۱۹ سالمه، دختر هستم تیپ شخصیتی intj، امسال سال دومی بود که کنکور دادم، پارسال ۹۰۰۰ و امسال ۳۰۰۰ شدم، منطقه ۲، کلا علاقه ای به رشته های تجربی نداشتم ولی به خاطر درآمد متاسفانه اومدم این رشته و خیلی پشیمونم که علاقه م رو دنبال نکردم، الان برای انتخاب رشته به مشکل برخوردم ممنون میشم راهنمایی کنید.

هدف من دندان آزاد هست، ولی میگن احتمال اینکه بیاری ۸۰ درصده و به فیزیوتراپی هم فکر کن، اگه من فیزیوتراپی دولتی بزنم و بیارم که قاعدتا باید بیارم، نمیتونم بمونم سال دیگه و باید برم، حالا یک سال دیگه بمونم بهتره یا نه؟ اصلا این رشته به شخصیت من میخوره؟ با توجه به اینکه اصلا کار گروهی رو نمیتونم تحمل کنم خیلی هم حوصله آدم ها رو ندارم، اصلا فیزیوتراپی برای یک دختر مناسبه؟، میتونه پیشرفت کنه؟

من یه خواهر دارم که امسال کنکور داره، جو خانوادگی مون هم یه کم متشنجه، هر روز پدر و مادرم دعوا دارن، پارسال هم همه ش پشیمون بودم که یه سال دیگه موندم تو این شرایط، این ها رو گفتم که بدونید بعد نظر بدید، فیزیوتراپی بزنم یا بمونم؟

پیشاپیش ممنونم که راهنمایی میکنید.


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)