بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و خدا قوت

رتبه کنکورم اومده ( 1100 ) ... رتبه ام در حد رشته پزشکی و دندون پزشکی شهر خودم هست ، در حد فیزیوتراپی و بینایی سنجی دانشگاه برتر کشورم هست ... . حالا موندم کدوم رشته رو انتخاب کنم ؟

از یه طرف دلم میگه من دخترم و یه روز مادر و همسر میشم و آرامش یه خونه بستگی به خانم خونه داره و قبل از هر کسی و هر چیزی در برابر بچه ای که یه روز باید تربیت کنم مسئولم ، فیزیوتراپی و بینا سنجی اندازه پزشکی نیست .

از اونور عقلم میگه بیخیال! بابا برو جایی که پول بیشتری توشه پز بیشتری توشه ... بچه کیلو چنده ؟ ازدواج کیلو چنده!؟ تو هنوز مجردی معلوم نیست شاید ازدواج نکردی شایذ بچه دار نشدی ؟ به نظر شما بهترین انتخاب چیه؟

پزشکی و دندون ؟

یا بینا سنجی و فیزیوتراپی ؟

شیفت کاری فیزیوتراپ ها تو بیمارستان چقدره ؟


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟

آینده شغلی رشته بینایی سنجی چطوره؟

پزشکی، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی؟

برای معاینه ی چشمم برم بینایی سنجی یا چشم پزشکی؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)