سلام

دوستان من رشته فیزیوتراپی قبول شدم . به نظر شما رشته خوبی هست ؟ میشه پولدار شد؟

من میتونستم دارو سازی بزنم اما فامیلم داروسازی خونده میگه دیگه مثل قدیم نمیشه داروخونه زد اما فیزیوتراپی بخونی میتونی هم بیمارستان کار کنی و هم کلینیک بزنی و هم تا دکتری ادامه بدی و استاد دانشگاه هم بشی .

به نظر شما میشه پولدار شد در این رشته ؟ میتونم ازدواج کنم و خواستگاری دختری برم بهم نه نمیگه بابت شغلم؟ پرستیژ بالایی داره؟

دوست من قضاوت قبول شده خیلی پز میده جلوم.


مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)