سلام خدمت دوستان عزیز

تازه خانواده برتر رو پیدا کردم، چون اصلا تو این فازها نبودم و الان هم داشتم یه مطالبی راجع به ازدواج و خواستگاری سرچ میکردم که این جا رو دیدم...، چند تا از پست ها رو خوندم، کامنت ها چه خانم و آقا نشون میده با تجربه هستید، گفتم حتما حرف ها و نظرات تون کمکم میکنه.

اول از خودم بگم که ۲۲ سالمه و دانشجو ام، تقریبا نصف درسم مونده، راستش من یه حالتی برام پیش اومده که تا حالا این جور نبوده و اصلا فکر هم نمی کردم پیش بیاد.

حدود یه ماهی هست که ترم تابستون رو اومدم به عنوان مهمان تو شهر خودمون واحد برداشتم و یه دختر خانومی هست که حسابی ذهن و فکر و همه چیز منو مشغول کرده، کلا تا بیدارم ایشون تو ذهنمه و اصلا چشمم رو که می بندم چهره ایشون میاد جلو چشمم!، طوری هست که اصلا همه ش منتظرم سریع آخر هفته بشه و روز کلاس برسه، یا از الان ناراحتم که چند هفته دیگه کلاس ها تمومه و دیگه اون رو نمی بینم و کلا احساسی پوچی میکنم!

نمیدونم چرا و چطور این طور شد ولی میدونم کاملا یهویی بود ولی روز به روز بدتر داره میشه!، ولی مشکل اصلیم اینه که به قصد و نیتم اعتماد ندارم، یعنی میترسم مستقیم بهشون بگم؛

چون از یه طرف به خودم میگم بخاطر اینه که دانشگاه ما مختلط نیست اصلا، (دانشگاه فرهنگیان اصلا جنس مخالف نداره)، میگم شاید چون تا بوده کنکور و کنکور...، چون من پشت کنکور موندم، بعدش هم که دانشگاه مون این طور و تابستون قبل هم واحد بر نداشتم. خلاصه این اولین بار هست تقریبا که با جنس مخالف همکلاس شدم، (اگه کلاس راهنمایی رانندگی رو نادیده بگیریم!)

از طرفی هم دور و برم مثلا دختر اقوام تو رنج سنی من نبوده، بخاطر این ها میگم شاید چون به این خاطر هست که اولین باره و برام تازه و جذابه، پس این حالت ها رو دارم، می ترسم این حسم عشق نباشه و یه حس و هیجان زود گذر باشه، و به خودم میگم از کجا معلوم بعدا تو یه محیط دیگه که مختلط باشه و از یکی دیگه خوشم نیاد؟

البته بگم اینم ک فقط به این یه نفر تو این کلاس از بین این همه دختر این حس رو دارم، میخواستم بدونم‌ مگه قاعده ازدواج اینطور نیست که اول قصدش رو داشته باشی، بعد بگردی یه نفر رو از بین گزینه های مناسب انتخاب کنی؟

منی که نه قصدش رو داشتم نه احتمالا سنم (۲۲ سال) به این حرف ها میخوره نه چیزی، یا این که نه ازدواج قاعده خاصی نداره و اصلا به قصد نیست و ممکنه یهو از یکی خوش تون بیاد؟

راهی چیزی نیست آدم خودش رو محک بزنه ببینه واقعا نیتش خیر هست یا نه؟، از یکی از دوستام پرسیدم گفت ببین حاضری به جای اون‌ دختر، با خانوادت یا خانواده ش حرف بزنی؟، اگه آره یعنی قصدت خیر هست و اگه نه یعنی خیر نیست، خب فکر نکنم اینم راه منطقی باشه، چون اصلا شاید یکی کم رو و خجالتی باشه.

 خیلی ممنون ازتون پیشاپیش  اگه نظری بخواید بدید ...چون قطعا چند تا فکر از یه فکر بهتره...


مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)