سلام دوستان

میخوام شما رو به خوندن یک پست قاطی پاتی دعوت کنم.

قدیم ها من یک دفتری داشتم که اسمش رو گذاشته بودم دفتر آرزوها، اون موقع ها خیلی تو جو قانون جذب و مثبت اندیشی و مدیتیشن و یوگا و خود هیپنوتیزم و تلقینات مثبت بودم. خواسته هام رو تو اون دفتر مینوشتم، رنگی شون میکردم، جملات مثبت مینوشتم، چیزهایی که بهشون نیاز داشتم تا خریداری شون کنم ولی بابت شون پولی نداشتم و خلاصه تمام حس های مثبت و درد دل های دو نفره با خدا رو. 

امروز بعد چند سال داشتم اون دفتر رو ورق میزدم، چیزهایی نوشته بودم که خودم به کل فراموش شون کرده بودم، مرور خاطرات گذشته به چشمم قشنگ اومد، دیدم خیلی از آرزوهایی که نوشته بودم برآورده شدن، البته با فاصله زمانی ... ، ولی به هر حال برآورده شده بودن.

باورش برام سخت بود، حتی یک جا برای یک دوستی دعا کرده بودم و امروز اون فرد به خواسته ش رسیده، شاید خیلی هاتون این روش رو امتحان کرده باشید ولی اگر از اون دسته ای هستید که دفتر آرزوها ندارید بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کار رو بکنید، انسان موجودی فراموش کاره و وقتی در گذر زمان خواسته هاش برآورده میشه فراموش میکنه که یک روزی اون خواسته جزء آرزوهاش بوده. بعد از سالها خوندن مطالب مختلف هنوز نفهمیدم دقیقا قانون جذب چی میگه و چطور کار میکنه یا چرا گاهی عمل میکنه گاهی عمل نمیکنه، ولی چند روز پیش یک حدیثی از حضرت علی (ع) خوندم که اگر کسی در پی چیزی باشد به تمام یا بخشی از آن میرسد. 

میخوام دو تا قانون رو براتون بگم که خودم تو زندگیم تجربه کردم؛ 

1- قانون آرزو کردن و رها کردن: 

اگر خواسته و هدفی دارید براش تلاش کنید، تمام راه های ممکن رو برای رسیدن بهش امتحان کنید، دعا کنید، ولی وابسته به نتیجه نباشید، خودتون رو از تقلای ذهنی برای اینکه نتیجه همون که شما میخواید بشه رها کنید. من سال 89 فارغ التحصیل شدم و سال 93 مشغول به کار شدم، شمار آزمون هایی که شرکت کردم از دستم در رفته اون زمان مثل الان بازار کار خیلی خراب نبود و تو دوره من سالی چند تا آزمون استخدامی برگزار میشد، کار هر روز من این شده بود که آگهی های همشهری رو چک کنم و رزومه بفرستم، پدرم به هر کی میرسید برای شاغل شدن من سفارشم رو میکرد ولی همیشه یک گره ای تو کارم بود که نمیذاشت به نتیجه برسه. شب و روز فکر من درگیر کار بود فکر میکردم زمانم به بطالت داره میگذره و تمام هم دوره ای های منکه سطح علمی شون از من پایین تر بود شاغل شدن و من چندین ساله که خونه نشینم، به دوران بازنشستگی پدرم فکر میکردم، به دست تنگی خودم، حتی یک زمانی با خدا قهر و لجبازی میکردم که چرا کار من رو درست نمیکنه، از ابتدای سال 93 من خواسته خودم رو گذاشتم کنار، گفتم خدایا من تلاشم رو کردم و نشد انگار قسمت نیست من شاغل بشم و تا آخر عمر باید این آرزوم رو کنار بذارم چون هر چی سنم بالاتر میرفت به شرط سنی که آزمونها داشتن نزدیک تر میشدم. 

ذهنم رو آزاد کردم و رفتم یک موسسه دولتی با هزینه کم کلاس یوگا ثبت نام کردم تا بتونم کمی از وقت خودم رو با ورزش پر کنم، همون سال من در کمال ناباوری شاغل شدم. حالا بماند که با چه شرایط سختی شروع به کار کردم ولی خدا رو شکر که شرایط سخت بزرگم کرد .

2- قانون خلاء و بخشش : 

این قانون میگه اگر به دنبال خواسته ای تو زندگی تون هستید اول باید جاش رو باز کنید. اگر دنبال خریدن وسیله جدید هستید باید وسایل قدیم رو ببخشید یا در صورت غیر قابل استفاده بودن دور بندازید، اگر دنبال روابط جدید هستید باید از روابط قبلی تون آزاد بشید، اگر از کسی ناراحتید و کینه به دل دارید ببخشید و رهاش کنید اگر شکست عشقی خوردید با بخشش اون فرد جا رو برای حضور فرد جدید تو زندگی تون باز کنید. 

نمونه ای از این قانون رو ما در احادیث دینی مون داریم .مثل اینکه حضرت علی(ع) میگن اگر تنگدست شدید با صدقه دادن رزق و روزی خودتون رو افزایش بدید . یعنی خداوند جای اون بخشش رو برای شما پر میکنه .این رو من امتحان کردم و بهش باور دارم هر وقت مشکلی براتون پیش میاد سعی کنید مشکلی رو از کسی رفع کنید. یک دوره ای بود که من خودم نیاز به پول داشتم و یکی از دوستانم از من پول قرض خواست، برام سخت بود ولی چون دیدم از من بیشتر نیاز داره بهش دادم و خدا چند برابر اون رو بهم برگردوند. این مصداقی از قانون بخشش هست .

لطفا اگر کسی تجربه ای داره برای بقیه بگه و اگر کسی استفاده کرد و جواب داد اینجا به اشتراک بذاره.

مورد دیگه ای که میخوام بهتون بگم اینه که حواس تون به معاشرت تون باشه، با هر کسی نشست و برخاست نکنید تو هر جمعی قرار نگیرید، کسانی که تمام فکر و ذکرشون مشغله های دنیاییه، تجملاته، حرف زندگی دیگرانه، غم و غصه س، حسرته، با آدم های شاد معاشرت کنید کسانی که پر انرژی ان و به شما هم انرژی خوب منتقل میکنن، خوش بینن، خوش نیت هستند، دست به خیرن.

هر آهنگی رو گوش نکنید. به شعر توجه کنید. آهنگ هایی که توش نفرین و ناله ست، غمه، شکسته، جداییه، یا بعضی ها که دیگه کلا اراجیفه . همه اینها تو ضمیر ناخودآگاه شما اثر میذاره .ترجیحا آهنگ های شاد یا عرفانی یا موسیقی بی کلام  گوش کنید .

اگر اتفاقی براتون می افته که ناراحت تون میکنه یا حرفی از کسی شنیدید که اذیت تون کرده نه تنها اون رو برای کسی تعریف نکنید بلکه اجازه ندید حتی به ذهن خودتون خطور کنه و سریع فکرتون رو مشغول چیز دیگه ای بکنید .دائم پیگیر اخبار حوادث و بد نباشید . از اخبار خوب بیشتر استقبال کنید .

یک نفری یک چیز خوبی بهم یاد داده منم با شما به اشتراک میذارم. 

اگر میخواید زندگی تون تغییر کنه عادت هاتون رو تغییر بدید. برای شروع 5 تا کاری که باید بکنید یا نکنید رو در نظر بگیرید. من چند تا عادت برا خودم گذاشتم مثلا روزی 20 تا آیه قرآن بخونم چون خیلی تو این مورد کوتاهی میکنم. خودم رو ملزم کردم به رعایت خوردن یکسری مواد غذایی که به سلامتیم بیشتر اهمیت بدم، یا نماز های صبحم رو قضا نکنم و موارد دیگه ای که به خودتون بستگی داره ولی چیزهایی باشه که بتونید عمل کنید بهش . مثلا صبح تون رو با گوشی دست گرفتن شروع نکنید . یا روزی نیم ساعت مطالعه غیر درسی داشته باشید. یا شب ها راس یک ساعت خاصی مدیتیشن کنید . بهتون پیشنهاد میکنم حد اقل یک ربع چشم هاتون رو ببندید و به صورت نشسته یا خوابیده ذهن خودتون رو به سکوت دعوت کنید . 

تمام افکار رو کنار بزنید و فقط روی صدای نفس هاتون تمرکز کنید یا حضور خدا . بعد میتونید به اتفاقات روزتون فکر کنید بابت اتفاقات خوب شکرگذاری کنید از اتفاقات بد درس بگیرید . الان نگید برو بابا نفست از جای گرم در میاد و ما زندگیمون سیاهه و پر از مشکله و چطور بابتش شکر گذاری کنیم . درسته که زندگی خیلی از افراد در سطح بالاتری از زندگی ما قرار گرفته ولی اون طرف قضیه افراد زیاد دیگه ای هستن تو دنیا که زندگیشون در سطح پایین تری از ماست و میتونیم بابت تمام داشته هایی که اون ها ندارن شکر گذاری کنیم .

بچه ها حتما حتما در حق دیگران دعا کنید . حضرت محمد (ص) : هیچ دعایی زود تر از دعایی که انسان در غیاب کسی میکند مستجاب نمی شود .

از خدا بخواید، هم برای خودتون و هم دیگران، هیچ وقت هم کم نخواید، کم خواستن اهانت به ذات توانا و کریم خداونده. منشا تمام خیرات خداوند هست و در نظر اون سایز و اندازه جایگاهی نداره چون توانایی بخشیدن هر چیزی رو به بنده هاش داره و این ماییم که خودمون رو به واسطه کم کاری هامون لایق بهترین و بالاترین نعمت هاش نمیدونیم . تمام خواسته هاتون رو دقیق با ذکر جزئیات تو اون دفتر آرزوهاتون بنویسید .

مطلبم رو با چندتا جمله زیبا که خودم دوست شون دارم تموم میکنم. ممنونم که وقت گذاشتید و پستم رو خوندید.

- آگاه باشید خنده و شادمانی بهترین نیایش جهان هستی است و نزدیک ترین راه به سوی خداوند. انسان شاد دیگران را آزار نمی دهد بلکه آنها را نیز در شادی خود سهیم می کند .

- تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین آنرا عشق می نامیم .

- امکان ندارد کسی که چراغی را برای برای کسی روشن می کند خودش در تاریکی بماند .

- انسان بسان رودخانه ایست که هرچه عمیق تر باشد آرامتر است .

-داشتن قلبی مهربان در دنیای بی رحم شجاعت است نه ضعف

- امید یعنی آرزو کنیم چیزی اتفاق بی افتذ، ایمان یعنی یقین داریم چیزی اتفاق خواهد افتاد، شجاعت یعنی اینکه باعث شویم چیزی اتفاق بی افتد .

- گاهی در حذف شدن کسی از زندگیان حکمتی نهفته است انقدر اصرار به برگشتنش نکنید .

- برخی آدمها به یک دلیل از زندگی ما میگذرند و میروند تا به ما درسهایی رو بیاموزند که اگر می ماندند هرگز یاد نمی گرفتیم .


مرتبط:

چه طوری میشه تو استفاده از قانون جذب تمرکز داشته باشم

زبان ارتباط برقرار کردن با ضمیر ناخودآگاه چیه ؟

سلسله پست های قانون جذب از زبان شفق

چقدر قانون جذب رو قبول دارید ؟

کلیاتی در مورد قانون جذب

لطفا ثابت کنین که قانون جذب ۱۰۰% کارایی داره

در ازدواج میشه روی قانون جذب حساب کرد ؟

جذب پسر مومن با تصورات ذهنی ( قانون جذب )

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

عرفان حلقه همون قانون جذبه؟

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

قانون جذب، غیر ممکن رو به ممکن تبدیل میکنه؟

بحث قانون جذب در انتخاب همسر

چگونگی نوشتن اهداف در قانون جذب

با استفاده از قانون جذب چه طوری میتونیم عشق رفته رو برگردونیم ؟

طرز استفاده از این قانون جذب به چه صورته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) قانون جذب (۴ مطلب مشابه) ضمیر ناخودآگاه (۲ مطلب مشابه)