با سلام خدمت خانم ها و آقایون عزیز

من تازه ازدواج کردم. حدودا 28 سالمه، هیچ علاقه ای به بچه دار شدن ندارم، دلایلی دارم که از نظر خودم بسیار منطقی و قاطعانه هستن. نمیخوام اینجا بیان کنم سرتون رو درد بیارم. یکیش هم اینه که زندگی به شدت مشقت بار و سختی داشتم طوری که از همه چی و همه کس بریدم. با همسرم در بدترین سال های زندکیم آشنا شدم. تنها موفقیت و موهبتی که دارم همسرمه. مرد بسیار مهربون، دست و دلباز، باشعور و ثروتمندیه، هیچ مشکل مالی نداریم، حتی میتونیم تا 5 فرزند رو هم تامین کنیم ولی وقتی  فکر میکنم تا مثلا 60 سالگی تنها زندگی میکنم یه جوریه... حس جالبی نیست.

تصمیم گرفتم سال بعد اقدامات قبل بارداری انجام بدم تا حالا خدا چی بخواد. در مورد موضوعی نظرتون رو میخوام بدونم. من تصمیم دارم اگر خدا خواست و لایق بودم و فرزندی بهم عنایت کرد زبان انگلیسی رو بهش یاد بدم. نه زبان مادری خودم رو، منظورم اینه از همون بچگی اولین کلمه ای که بهش یاد میدم از سلام گرفته تا همه چی، کلا انگلیسی زبان تربیتش کنم. نظرتون چیه؟

چ مشکلاتی ممکنه داشته باشه؟، همچین موردی اطراف تون سراغ دارید؟، چون من تصمیم ندارم اینجا بزرگش کنم فوقش بعد دوران ابتدایی قصد دارم راهیش کنم بره کشور اروپایی زندگی کنه. همسرم میگه تو برخورد با اطرافیان خیلی مشکل دار میشه، ولی خب من به این دارم فکر میکنم ماها که فقط یه لیسانس داریم الان تقریبا بیسواد به حساب میایم. دیگه فکر کن 30 سال بعد چه اتفاقاتی می افته؟

در مورد برخورد و مکالمه با اطرافیان هم به نظرم همون دوران ابتدایی تو مدرسه کمی فارسی یاد میگیره و کارش راه میافته، چطور مثلا بعضی هامون که ترک یا کرد یا عرب زبان هستیم وارد مدرسه که میشیم یهو زبان فارسی رو میبینیم ولی کم کم یاد میگیریم و صحبت میکنیم. خب اشکالش چیه بچه من  قبل مدرسه انگلیسی صحبت کننه؟

چون بچه قبل مدرسه ارتباطات زیادی نداره و فقط با مادر و پدرش رابطه داره... که خب ما هر دو مون بلدیم. البته همسرم کمتر، در ضمن من به 2 زبان خارجی تسلط کامل دارم، هیچ مشکلی تو آموزش ندارم.

نظرتون چیه رک و صادقانه؟

ممنون از وقت گران بهایی که صرف میکنید.


مرتبط :

با این همه منابع، چرا در یادگیری زبان موفق نمیشم؟

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)