سلام به همه

دوستان به نظر شما بهترین روش یادگیری زبان چیه؟ این سوال اصلی این پسته و ممنون میشم همه دوستانی که تجربه دارن و الان سطح زبانشون بالاست جواب بدن. 

همه ما وقتی کلاس میریم مخصوصا سطح مبتدی با It is a cat , That is.. dos . What اما هر چی جلوتر میریم جملات طولانی تر و کلمات و گرامر ها سخت تر. الان من جملات کوتاه رو میتونم بگم اما جملات طولانی رو نه ، احساس میکنم حفظ شدم اون جملات رو ،و وقتی دبیر تکلیف میده مجبورم نمونه های داخل کتاب رو ببینم تا بتونم چیزی بنویسم، مکالمه های کتاب رو میبینم واقعا چیز خاصی نیست کلی جمله که بلدم ولی وقتی بخوام چیزی بگم یا بنویسم انگار ذهنم پاک شده با اینکه کلی اون درس رو خوندم ...

واقعا نمیدونم چه جوری زبان رو بخونم ... ممکنه هزاران جمله باشه من که نمیتونم همه شون ‌ر‌و حفظ کنم یا مثلا بگم گرامرش چی بود ... معلم چی گفت و ... به نظر شما چه جوری خوب و مفهومی یاد بگیریم ، من سطحم مبدتیه ولی احساس میکنم اصلا استعدادی ندارم تو زبان . شما چه جوری زبان رو میخونید؟ معلم تون چه جوری تدریس میکنه ؟ چه چیزهایی تو کتاب مهمتره و شما واسه تمرین کدوم قسمت ها رو میخونید؟ چه جوری میتونید جمله بسازید و حرف بزنید؟

ممنون از همه


مرتبط :

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)