با سلام خدمت دوستان

پسری 34 هستم که آرزومه که زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم و مسلط به زبان انگلیسی باشم.

با توجه به اینکه شاغل هستم و لیسانس نیز دارم . از کجا باید زبان را شروع کنم ؟ میدونم که برای یادگیری زبان با توجه به شاغل بودنم باید لاک پشتی حرکت کنم. و باید صبر داشته باشم.

اگر کتابهای دبیرستان شروع کنم؟  یا لغات 504 را بخونم؟ باید چیکار کرد!؟


مرتبط :

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)