سلام

دوستان میخواستم در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی اطلاعاتی جمع آوری کنم، و سوالات زیادی دارم در این رابطه امیدوارم کسانی که میخوان حرفه ای یاد بگیرن این مطلب به درد شون بخوره. 

من به شخصه یه مشکلی دارم اینه که تا کتاب رو باز میکنم حوصلم سر میره و تا نکته ای رو نمیفهمم کتاب رو میبندم و تو رویا هام سیر میکنم یه جورایی دلسرد و نا امید میشم، همه ش میگم از فردا از شنبه و ... .

میخوام ببینم ذهنیت مون رو چه جوری تغییر بدیم نسبت به زبان خوندن یا هر چیز دیگری؛ در نت هم تحقیق میکنم هر کس روشی رو پیشنهاد میده، کلاس زبانم میرم احساس میکنم یاد نمیگیرم و همه ش دنبال یه روش خاصی ام برای یادگیری زبان .

در اینستاگرام هم کلی پیج و استاد هستن که واقعا همون مطالب کلاس زبان رو میگن و واقعا میشه یاد گرفت، اما نمیدونم چرا سستی میکنم در یادگیری، احساس میکنم منتظر یه شرایط ایده آلم اما اون شرایط خوب هیچ وقت فراهم نمیشه، در عصری هستیم که دسترسی به اطلاعات واقعا آسون شده ، هر چی رو نفهمی میتونی با گوگل و تلگرام و اینستاگرام متوجه بشی، با خودم میگم پس چرا نمیتونم حرکت کنم با این همه منابع، باید سرعتم تو یادگیری چند برابر بشه؟

مثل دهه شصت و هفتاد و هشتاد نیست که واسه یه تحقیق باید چند تا کتاب رو زیر و رو کنی، الان تو اینترنت میشه به خیلی از منابع دست پیدا کرد! 

پس چرا نمیتونم حرکتی کنم واسه یادگیری؟ شاید مشکل از ذهنیتمونه و نمیذاره که به سمت هدف مون حرکت کنیم و فقط داریم بهش فکر میکنیم

به نظر شما باید چه کاری انجام بدیم؟


مرتبط :

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)