من پسری ۲۰ ساله هستم که ۶ ماه هست خودارضایی رو ترک کردم، ابتدا بگم من اصلا مذهبی نیستم ، این موضوع نه باعث افتخارمه نه خجالت، من میخوام نماز رو شروع کنم ولی در حال حاضر نه نماز میخونم نه روزه میگیرم، پس مطالب من رو بدون غرض ورزی بخوانید.

من ۵ سال این کار رو انجام می دادم، اوایلش لذت بود، اما بعد از گذشت یک سال فقط یک عادت بود از روی اعتیاد، یک بار حدیث از امام علی خوندم که در اون میگفت: شهوت ابتدایش لذت و آخرش نابودیست، واقعا درسته، احادیث امام علی یک حکمت دیگه با سایر انبیا و ائمه داره، بذارید بهتون در چهار خط بگم که بعد از ۵ سال از این کار چه بلایی سرم اومد؛

همیشه کمبود یه سری مواد رو توی بدنم به خصوص سرم احساس میکردم، همیشه سرم سنگینی داشت، کنکورم رو خراب کردم، صفای صورتم و چشمانم رفت، اعتماد به نفسم بسیار کم شده بود، و حتی یک درصد امید به آینده نداشتم و حتی دنبال خودکشی بودم، و بعد از ۵ سال دیگه هیچ گونه تحریک پذیری نسبت به موضوعات جنسی نداشتم، حالا من نمیدونم این مسائل چه ربطی به خودارضایی داره ولی به هر حال من تجربه اش کردم.

حالا شاید بگید خودارضایی در حد هفته ای یه بار دو بار اشکالی نداره، ولی خوب باید بگم مشکلش اینه که با خودش اعتیاد میاره، وقتی شما دائم بخوای یه گوشه بشینی و این کار رو بکنی ، دیگه حوصله نداری بیرون بری و دچار انزوا میشی.

حالا چرا از نظر من از الکل و شیشه بدتره؛

بخاطر اینکه شما وقتی بری یه جا ببینی شیشه واست گذاشتن و کنارش فیلم مستهجن هست ، اگه تجربه قبلی نداشته باشی سمت شیشه نمیری ولی شهوت چیزی در ذات انسان هست و با اندکی کنجکاوی به احتمال بالای ۸۰ درصد دست به این کار میزنی، ۶ ماه میشه ترکش کردم، چطوری ترکش کردم؛

مثلا اول به خودم گفتم ۲۴ ساعت صبر کن ، بعد که به اون تایم میرسید میرفتم دنبال کارهام، بعدش دیگه زیاد به این مسائل فکر نمیکنم و درگیر دانشگاه و کار شدم، و البته اینم بگم، بعد از ترک خودارضایی حداقل ماهی ۲ بار محتلم میشیدم و اینم یکی از چاره اندیشی های خداست، حالا میخوام تا ۲۲ سالگی ازدواج کنم.

در یک عبارت بگم؛

از شهوت برای خودم غول نساختم که بگم نمیتونم اصلا ترکش کنم، فقط کافیه سمتش نرم و هر جا اتفاقی عکسی دیدم سریع بگذرم، من دیگه خسته شده بودم، ۱۹ ساله بودم ولی از آدم ۹۰ ساله پیرتر بودم، ترک کردم ، هنوز کامل مشکلاتش رفع نشده ولی حداقلش اینه که دیگه تو سرم و تو بدنم احساس ضعف نمیکنم و منزوی نیستم.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)