با  عرض سلام و خسته نباشید

دختری هستم 30 ساله، خواستگاری دارم که الان مدت دو ماهه با هم تلفنی و پیامکی در ارتباطیم و مادرم در جریان هستن، در این مدت هیچ گونه ناراحتی یا بحثی پیش نیومد و در فضایی کاملا آروم به صحبت پرداختیم و تبادل نظر کردیم و همه چی به خوبی پیش رفت...

مادر ایشون بیماری سختی دارن... و خواستگارم منتظره حال مادرش بهتر بشه تا با خانوادش مطرح کنه... الان مدت چها روزه که بدون دلیل ایشون از من فاصله گرفتن و هیچ پیامی نمیفرستن... از طرفی من مطمئنم که ایشون عمیقا به من علاقمند هستن من هم همین طور.

میخوام بدونم الان که ایشون فاصله گرفتن من چه رفتاری داشته باشم تا زودتر برگردن و قضیه رو رسمی کنن؟ از منابع اینترنتی خوندم که مردان وقتی دچار مشکل میشن به غار تنهایی پناه میبرن و زن در این مدت نباید مزاحمش بشه، چون اوضاع رو بدتر میکنه...

منم به همین دلیل هی پیامی نفرستادم و چیزی نگفتم... حالا من چطور باید رفتار کنم تا ایشون زودتر از غارش بیرون بیاد... آخه خیلی با مهر و محبت با من حرف میزد یهو سرد شد...

ممنون میشم راهنماییم کنید


مرتبط با شناخت مردان:

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)