سلام دوستان عزیز 

مشکلی برام پیش اومده که به راهنمایی و کمک شما نیاز دارم لطف میکنین خواهر کوچکتر تون رو راهنمایی کنید . دختری 24 ساله هستم، شاغلم در یکی از ارگانهای دولتی، خواستگاری دارم که اختلاف سنی شون با من دو سال هست، ایشون از خانواده متوسط هستن و پسر خوبین و حلال و حروم سرشون میشه و اهل دوست دختر این حرف ها نیستن و خیلی هم مودب هستند و احترام بزرگتر براشون مهمه، خانواده خوبی دارن  از بچگی بقول خودشون کار کردن الان همکار هستیم، ما در شرف نامزدی هستیم البته پدر من مخالف بودن چون با ازدواج با غریبه کلا مخالفن. 

حالا که بابام راضی شده  مسئولیت انتخابش رو پای خودم گذاشته، البته تخقیق هم کردن همه خوبی هاشون رو گفتم من نمیدونم چرا مرددم؟ 

سه تا مشکل بزرگ دارم؛ 

1. ایشون فوق العاده احساسی هستن؛ اصلا توی این یک سالی که با هم در ارتباط هستیم روزی ده بار قربون صدقه من میره و حرفای عاشقونه میزنه؛ پدر من سه بار جواب رد بهشون داده؛ میگفت اون شب ها تا صبح گریه کردم و سرکار نمی اومدم؛ اون روزها رو ،میگفت هر کاری میکنم تا ما مال هم بشیم و از این حرف ها؛ هر شرطی من گذاشتم قبول کرده ،حتی من یه مشکل کوچیک تو سلامتیم دارم برام ختم قرآن نذر کرده که بخونه من خوب بشم؛ همه این ها رو میگم تا حد خواستنش ذو بگم ، به نظرتون این همه علاقه غیر طبیعی نیست؟

2. من قدم 160 هست و از نظر ظاهری طبق تعریف بقیه زیبا هستم، ایشون دقیقا هم قدم هستن و جثه ریزی دارن و لاغرن، اما صورت شون بانمک هستش، ایشون به دل من نشسته اما خانوادم خیلی به ظاهرش گیر میدن ، میگن قدش کوتاهه و تو فامیل مسخرت میکنن و از این حرف ها. 

ایشون خیلی پسر خوب و پاکی من نمیخوام بخاطر ظاهرش از دستش بدم، با حرف بقیه چه کنم و به نظرتون ورزشی هست ایشون بره هیکلی تر نشون بده اگه هست  لطفا راهنمایی کنید.

3. یه مشکل دیگه اینکه ایشون همین طور که محبت زیاد میکنه محبت زیادم میخواد، مثلا یه بار میگفت من دوست دارم بعدا که زنم شدی شب ها برام لالایی بخونی؛ میگه دوست دارم بعضی مواقع عین بچه ها باهام رفتار کنی. 

نمیدونم به نظرتون این غیر طبیعی نیست؟

در آخر بگم منم ایشون رو دوست دارم و واقعا پسر خوبی میبینمش و میدونم خوشبختم میکنه، ممنون از راهنمایی هاتون 


مرتبط با احساس خواستگار:

پسر مورد علاقه م ازم می خواد بعد از ازدواج هم مادرش باشم هم همسرش

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه ؟

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)