سلام.

من یه دخترم .

راستش من مدتیه که علاقه ی خیلی زیادی به فیلم های کره ای پیدا کردم. خیلی ...

یعنی نمیتونم نبینم ... هم به بهانه ی یاد گرفتن بهتر کره ای، هم اینکه روزم بدون تماشای این فیلم های عاشقانه نمیگذره. این که میگم عاشقانه هم دلیل اینه که میخوام فیلم بدون سانسور و اصلی رو ببینم و در عین حال شاید بیشتر از 97 درصد فیلم های کره ای همشون عاشقانه هستن!!

البته این بگم نهایت عملی که توی این فیلم هاست، در اغوش گرفتن زن و مرد یا بوسه ست که من سعی می کنم این قسمت هاش رو نبینم و قبلا هم هر طوری بود برای رضای خدا نمیدیدم،

اما جدیدا مشتاقم با اینکه گه گاهی صحنه ها رو میزنم که نبینم، اما ا این حال یه وقتایی دوست دارم نگاه کنم...

1. نمیدونم این عمل ارضای جنسی محسوب میشه یا گناه و حرامه ؟ آیا منی برای دختر هم هست؟

2. من از بچگیم یه عادتی که داشتم این بود که تو ذهنم یا وقتی کسی نبود چند نفر ادم خیالی میساختم و باهاشون بازی میکردم. اما چند وقته احساس میکنم توی این بازی های ذهنیم میتونم تو این سن 16 سالگیم!! هم حتی ترکشون کنم، خودم رو یه دختر رنج دیده ای تصور میکنم که یه اتفاقی براش افتاده و یه پسر اونو نجات میده و در اغوشش میگیره.

این تصور چی ؟ ارضای جنسی که محسوب نمیشه ؟ [ نهایت نهایتش بغل یا بوسه ست نه چیزای دیگه ]


پیشنهاد:

این کارتون امروز از شبکه پویا پخش شد

چرا فیلم سازان ما در ساخت فیلم و سریال تاریخی ضعیف عمل می کنن؟

نقدی به فیلم نامه سریال بچه مهندس ۲

خشونت در فیلم های سینما چقدر بر ما تاثیر گذار است؟

می خوام فیلمنامه نویس بشم

چطور به صورت حرفه ای فیلم بردار شوم ؟

چه طوری فیلم ببینم و ازش تاثیر نگیرم؟

کی قراره من از فیلم های ایرانی درس زندگی بیاموزم؟

زندگی شما چقدر شبیه فیلم و سریال های ایرانیه ؟

کسی فیلم محمد رسول الله رو دیده ؟

دلیل اینکه فیلم های ایرانی ضعیف هستند چیه ؟

تولید فیلم و سریال برای ترغیب جوانان به ازدواج

قشنگترین و بهترین فیلم ایرانى که دیدید چیه؟

نظر شما درباره سریال پدر که از شبکه ۲ پخش شد چیه ؟

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب اسلامی ساخته نمیشه ؟

سوال از دختران شبیه لیلا در سریال پدر

کاری که ملکا در سریال ماه و پلنگ کرد حماقت بود نه بخشش

با شخصیتی مثل "مهدی" سریال "همه چیز آنجاست" ، ازدواج می کنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)