سلام
من خیلی دختر مهربونی هستم از نظر دیگران.
اما این مهربونی خسته م کرده.. باعث شده واقعی نباشه. ولی یه مدته تصمیم گرفتم خودم باشم .
بچه که بودم خیلیی پررو و شیطون بودم -حدود 5 سالگی- ولی یکم بزرگ تر شدم، تبدیل شدم به یه دختر فوق العاده خجالتی که اصلا نمیخواست با بقیه حتی حرف بزنه -اول دبستان- کم کم احساس کردم خجالتی بودن خوب نیست . نمیذاره با ادما ارتباط داشته باشم .
سعی کردم تلفنا رو خودم جواب بدم ارتباطاتمو با ادما بیشتر کردم و الان که دوره های آخر دبیرستانم رو میگذرونم دارم خل میشم!
واقعا نمیدونم چه شخصیتی دارم... وقتی با آدما هستم اون قدر کم حرفم.. میخوام حرف بزنم ولی نمیدونم چی بگم!
در عوض تو خونه.. اصن انگار یه ادم دیگه م.. میشم یه بچه ی 10 ساله ( البته معتقدم تو دوران کودکی بچگیمو کردم!) که همش با شور جیغ و داد میکنه و حرفای بچه گونه میزنه و کلا میشه یه دختر شر و شیطون.
فیلما خیلیییییی روم تاثییر میذارن... بدبختیه.. نمیتونم فیلم نگاه نکنم! از ایرانیش گرفته تا خارجی...
به محض اینکه شخصیت مورد علاقه م تو فیلم خنگ باشه دوران خنگ بودن من جلو آدما شروع میشه! اگه هکر باشه سریع میرم دنبال یاد گرفتن این چیزا.. (بعد 2 ماه هم ولش میکنم!) اگه شیطون باشه مثل اون شیطون میشم، اگه اروم باشه سعی میکنم به خودم بفهمونم که این بهترین رفتاره! ""صرفا چون خوشم اومده فکر میکنم فلان رفتار بهترینه! و دو روز بعدش باز نظرم عوض میشه. طوری که شخصیت خودمو کاملا از دست دادم...

به دلایلی خیلی اعتماد به نفس ندارم. جایی خوندم که حتی برای اینکه دیگران هم تو رو دوست داشته باشن باید اول خودتو دوست داشته باشی. خوب پس حتما اول باید خودمو خوب بشناسم که بتونم خودمو دوست داشته باشم!!!

نمیفهمم.. من شخصیتم ارومه... شیطونه... چمه... چه طوری بفهمم؟ چه طوری خودمو بشناسم؟!
بعدشم چه طوری فیلم ببینم و ازش تا این حد تاثیر نگیرم؟ (اصلا طبیعیه؟)


مرتبط:

این کارتون امروز از شبکه پویا پخش شد

چرا فیلم سازان ما در ساخت فیلم و سریال تاریخی ضعیف عمل می کنن؟

نقدی به فیلم نامه سریال بچه مهندس ۲

خشونت در فیلم های سینما چقدر بر ما تاثیر گذار است؟

می خوام فیلمنامه نویس بشم

چطور به صورت حرفه ای فیلم بردار شوم ؟

کی قراره من از فیلم های ایرانی درس زندگی بیاموزم؟

زندگی شما چقدر شبیه فیلم و سریال های ایرانیه ؟

کسی فیلم محمد رسول الله رو دیده ؟

دلیل اینکه فیلم های ایرانی ضعیف هستند چیه ؟

تولید فیلم و سریال برای ترغیب جوانان به ازدواج

قشنگترین و بهترین فیلم ایرانى که دیدید چیه؟

نظر شما درباره سریال پدر که از شبکه ۲ پخش شد چیه ؟

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب اسلامی ساخته نمیشه ؟

سوال از دختران شبیه لیلا در سریال پدر

کاری که ملکا در سریال ماه و پلنگ کرد حماقت بود نه بخشش

با شخصیتی مثل "مهدی" سریال "همه چیز آنجاست" ، ازدواج می کنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) فیلم و سریال (۲۲ مطلب مشابه)